dildo homeparty
Fra : henriksen

Dato : 29-06-03 11:11

Davs

Er der nogle herinde der kender en forretning, som laver erotisk homeparty,
men det skal være til par, de fleste jeg kan finde på nettet, vil kun til
piger alene, jeg har set et sted hvor man fik tilsendt en stor kasse med
diverse "udstyr" som man kunne klaske på bordet, og folk selv kunne sidde og
rode i, det var noget i den stil vi havede tænkt på?????

mvh
tommy

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 29-06-03 14:25

"henriksen" <tommy@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle herinde der kender en forretning, som laver erotisk
homeparty,

Hejsa!

En hurtig søgning på nettet gav mig siden
http://www.sexhomeparty.dk/
og
http://www.shetoys.dk/

- det lyder jo som det du søger..

Håber de kan bruges! :)
/ Jonas

Fra : henriksen

Dato : 29-06-03 14:33

jamen problemet er at det kun er til kvinder alene....og vi er jo 6 par
(mænd og kvinder)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 29-06-03 15:55

> jamen problemet er at det kun er til kvinder alene....og vi er jo 6 par
> (mænd og kvinder)

Det må du sku undskylde - det havde jeg ikke lige set var et krav, og jeg
havde heller ikke søgt specielt efter det...

/ Jonas

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 29-06-03 14:53

Prøv at ringe eller skrive shetoys
de holder for par hvis man barer tler med dem om det Jeg har været med til
en for Par ved dem .

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen

Fra : Tina

Dato : 30-06-03 11:39

> [...]
og
> rode i, det var noget i den stil vi havede tænkt på?????

Hejsa Tommy!

Jeg har fornyligt været til et homeparty hvor det var Amandas fra Esbjerg
der var "fremvisere". Vi var 12 par, vil jeg mene, og det var en rigtig god
oplevelse. Pigen der viste tingene frem havde både legetøj og frækt tøj med,
og der var rigtig god tid til at få kigget på det hele.

Jeg har fundet linket til deres hjemmeside, hvor man også kan bestille
homeparty. http://www.amandas-sexshop.dk/

Held og lykke!

Med venlig hilsen
Tina