Hvor kører "vi" hen i dag ? ( Sjælland )
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 07:42

Nogle forslag/ideer

--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 07:55

Fandt lige selv en i Touring Nyt.

Søndag, hver uge kl. 12.00 Fællestur med Nordsjællands Mc Club, på de
Sjællanske småveje med kaffestop.
Varighed 3-4 timer.
Man mødes på Hydro Texaco tanken på Frederikssundsvej i Stenløse (
lige overfor Lydmuren )

Fra : Carsten

Dato : 29-06-03 08:17

> [...]
> Sjællanske småveje med kaffestop.
> Varighed 3-4 timer.
> Man mødes på Hydro Texaco tanken på Frederikssundsvej i Stenløse (

God ide Dennis, men vær opmærksom på at vi nok kører lidt rigeligt på den
fornuftige side lige p.t. Vi havde et grimt uheld for 2 søndage siden, så
vi er ikke blevet mere modige siden

Turen her søndag d. 29/6 går til Holmegaard Glasværk, og starter altså kl.
11.00 fra tanken og ikke kl. 12.00 som der står i et gl. touring nyt. Vi
HAR klaget over at denne "faste arrangementer" ikke bliver opdateret her
mere.

Du - og andre - skal være meget velkomne,

Carsten (kasserer)
http://www.nmc-club.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 08:29

Carsten wrote:
> God ide Dennis, men vær opmærksom på at vi nok kører lidt rigeligt

> den fornuftige side lige p.t. Vi havde et grimt uheld for 2 søndage
> siden, så vi er ikke blevet mere modige siden

Fint nok, jeg hører alligevel ikke til den modige type

> [...]
> Vi HAR klaget over at denne "faste arrangementer" ikke bliver
> opdateret her mere.
>
> Du - og andre - skal være meget velkomne,

Arrghh !!, kl.11.00 det kan jeg sq ikke nå, jeg kommer jo næsten fra
Holmegård ( Dalby v. Haslev )

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-03 11:56

> Fint nok, jeg hører alligevel ikke til den modige type

Modige = Dumdristige?

Fra : Carsten

Dato : 29-06-03 16:11

Allan wrote:

> Modige = Dumdristige?

Ikke nødvendigvis dumdristige, jeg ville blot "advare" om at vi altså
kører i jævnt langsomt tempo for de som måtte lede efter en lidt mere
sporty klub. Jeg ynder selv at køre lidt "svingkørsel" ind i mellem, men i
klub-regi går det ikke. Det er simpelthen for farligt at være mere end 2-3
stykker til den slags.

Carsten
(stadig http://www.nmc-club.dk)

Fra : Carlsen

Dato : 29-06-03 07:52

I kører til Middelfart på fyn til karolinelund.

Pierre

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 07:59

Carlsen wrote:
> I kører til Middelfart på fyn til karolinelund.

Jeps, god ide...........men det er få "Sjællender" der er til at lokke
med på en Søndags tur over broen :-/

Og det er altså lidt sjovere når man er et par stykker

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( der flere gange har snuppet Karoline som Søndags

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 09:50

Hemm, ingen respons........

Så kører jeg da bare selv en tur

Fra : Moller

Dato : 29-06-03 14:15

> Så kører jeg da bare selv en tur

Go tur :) konen har sa mig til at gøre hovedrengøring :( så jeg kommer
ikke ud i dag at rulle :( æv æv

> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Suzuki GSF 1200 N '00

Er der ikke en klub eller lignende, for bandit 1200 maskiner i DK, ???
ku være hyggeligt at køre en fælles tur med sådan en forsamling :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 22:33

Moller wrote:

> Go tur :) konen har sa mig til at gøre hovedrengøring :( så jeg
> kommer ikke ud i dag at rulle :( æv æv

Du kunne jo have taget hende med bagpå

> Er der ikke en klub eller lignende, for bandit 1200 maskiner i
> DK, ??? ku være hyggeligt at køre en fælles tur med sådan en
> forsamling :)

Ja, det kunne være hyggeligt, hvis der var en Bandit club ( ikke kun
1200 ), så man kunne få nogle tips og ideer

Jeg kunne jo prøve din en dag, mens du stillede ventiler på min

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-06-03 20:35

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Nogle forslag/ideer

Æv. Jeg har ligget med hovedsmerter det meste af dagen, så jeg kom hverken
på Roskilde Festival eller ud af køre :-/

Håber du fik kørt en god tur - var vejret ok? Det har set lidt "grumset" ud
gennem mine tømmermænds-øjne.

--
Tony
FZS1000 (der skal ud og rulle små 400 km inden onsdag, hvor der er 1kkm.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-06-03 22:42

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
>
> Håber du fik kørt en god tur - var vejret ok? Det har set lidt
> "grumset" ud gennem mine tømmermænds-øjne.

Ja vi fik kørt en god tur

tog alle småvejene fra Dalby/Haslev nord over, og pludselig var vi i
omegnen af Farum, tog så ud til Rungsted Havn, og derfra Strandvejen
til Helsingør - Ålsgårde - Hornbæk - Gilleleje

Der fangede regnen os, så hjemturen foregik af de hurtigste veje = en
del motorvejs kørsel :-/

Men vi fik da trillet små 240 km i dag

Fra : Moller

Dato : 30-06-03 11:56

> Der fangede regnen os, så hjemturen foregik af de hurtigste veje = en
> del motorvejs kørsel :-/
>
> Men vi fik da trillet små 240 km i dag

hmmm, det vil sige du var på ca. 1 times kørsel :) hæhæ

VH
Lars Molnit