Brystforstørrelse/info
Fra : Mod

Dato : 29-06-03 00:58

Hej allesammen

Min dejlige kæreste har efter lang tids overvejelser besluttet sig for
at få en brystforstørrelse men hun er stadig i tvivl om et par ting.
Håber at i kan hjælpe !

Hendes barm har mistet det meste af sin fylde efter to barnefødsler så
det er faktisk "bare" hendes gamle barm hun søger at få igen. Hun
havde en ganske stor barm før fødslerne men vælger nu nok en anelse
mindre størrelse implantat da hun ikke ønsker "pornobryster" som hun
selv siger. Desuden er det af klart største vigtighed at brysterne
bliver flotte og forholdsvist naturlige.

Til den undersøgelse hun var til blev hun anbefalet silicone proteser
og saltvandsproteser blev beskrevet som værende noget "værre noget" -
ligeledes blev inplantater på musklen (dog under muskelhinden)
fremført som værende eneste reelle løsning og vi blev konfronteret med
mange billeder der viste forskubbede implantater hos kvinder der havde
fået lagt implantatet under musklen når de spændte brystmuskulaturen.

Vi er noget i vildrede da dette så godt som modsiger den information
der er at finde på internettet. Dog virker lægen meget seriøs og
kompetent.

Det kan nævnes at lægen var Per Gunnar Opitz -
http://www.plastikkirurgi.com/dk/index.htm - nogen der har erfaringer
med ham og hans arbejde ?

Kender nogen af jer til sider på nettet hvor man kan få råd og
vejledning eller læse om andres oplevelser ?

Har nogen fra gruppen erfaringer de ønsker at dele ?

For god ordens skyld vil jeg lige påpege at det selvfølgelig er efter
hendes ønske at hun vil have foretaget operationen og jeg nok har
været den af os der har været mest i tvivl. Jeg ønsker bare at hun får
den bedste oplevelse og det bedste resultat nu hun ønsker at gennemgå
dette "projekt".

Håber i kan hjælpe os

mvh
MoD