Word/Excel lukker og slukker!
Fra : Jasper Norman

Dato : 29-06-03 00:29

Hej.

Når jeg laver et nyt dokument i enten word eller Excel, og derefter vælger
"gem som" er det som om programmet har fået en kugle for panden... Det
lukker alle programmer der har med officepakken at gøre. Når jeg derefter
genåbner programmet, er der intet i vejen! Og jeg kan gemme alt det jeg vil.
Jeg kører WinXP + OfficeXP. Jeg havde samme problem da jeg kørte Win2k.
Problemet opstår dog først efter nogen tid. (altså ikke da PC´en var
nyinstalleret)

Håber nogen har et forslag.

/ Jasper

Fra : pre

Dato : 29-06-03 08:53

Under forudsætning af at du er korrekt logget på som bruger (kik evt. i
Funktioner/Indstillinger - fanen gem, hvor standard adressen til Mine
Dokumenter kan ses), så kan funktionen Gem Hurtigt (i alle Office versioner)
være kilden til mange ødelagte dokumenter.

Hvis Dr. Watson programmet er installeret så start det og sørg for at få en
fejllog til at fastslå hvor/hvordan/hvad.
pre