Ferie i Tjekkiet
Fra : Ksa

Dato : 28-06-03 21:03

konen og Jeg køre til Tjekkiet her i uge 30 på ferie. Er der nogen af jer
som kan anbefale en mc venlig campingplads i Tjekkiet?

Vh Kurt Duc.900SL II

Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-03 21:21

"Ksa" <ksa@detteerikkeminmailadresse.dk> wrote in

> konen og Jeg køre til Tjekkiet her i uge 30 på ferie. Er der nogen
> af jer som kan anbefale en mc venlig campingplads i Tjekkiet?
>
> Vh Kurt Duc.900SL II

Min familie har nu 2 gange befundet sig godt på en campingplads i
udkanten af Prag

http://www.drusus.com/index.htm

Der er relativt mange danskere og andre nordboere. Dog må jeg erkende,
at det ikke specielt er en speciel mc-plads, men rimelige priser alt
taget i betragtning.

Køb i øvrigt tyske kort (i Tyskland), hvis du vil have noget at finde
vej efter

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-06-03 11:58

Er den rimelig "lukket", her tænker jeg på tyveri. Kan man efterlade sine
ting her og være rimelig sikker på at de bliver der.

Det kunne godt blive en af de pladser vi besøge på vores "rundtur".

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Søren Friberg

Dato : 29-06-03 21:56

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> der.
>
> Det kunne godt blive en af de pladser vi besøge på vores

Vi følte også helt trygge med ret højt hegn og hundevagt om natten. Men
eh, kunne aldrig drømme om at efterlade noget i et telt, som jeg ikke
kan tåle at miste... Der er også værelser. I bil kan du sagtens køre
dertil på en dag, så det kan I vel også på mc.

Helt brugte vi 1 time på at finde det første gang, men det var fordi
jeg ikke hørte på mine unger

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-06-03 07:42

"Men eh, kunne aldrig drømme om at efterlade noget i et telt"

Vi har jo ikke så mange andre muligheder, men vi har heller ikke så meget af
værdi udover MC'en og dertil hørende udstyr. Jeg tænkte mere på om man kunne
efterlade sin MC, og være sikker på den var der når vi kom tilbage eller om
det er direkte tåbeligt. Ellers må vi jo bare finde et andet sted at bo...

"I bil kan du sagtens køre dertil på en dag, så det kan I vel også på mc"

Jep, men vi skal også se lidt andet først

Fra : Søren Friberg

Dato : 29-06-03 21:59

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in

> Er den rimelig "lukket", her tænker jeg på tyveri.

Problemet - som ingen taler om - er jo sigøjnere i disse områder. Jeg
vil ikke offentlig udtrykke de forbehold som man må tage, når man
rejser syd for Prahe eller endnu værre i Slovakiet.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk
soeren_friberg@msn.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 22:46

> konen og Jeg køre til Tjekkiet her i uge 30 på ferie. Er der nogen af jer
> som kan anbefale en mc venlig campingplads i Tjekkiet?

Ikke nødvendigvis desideret MC-venlig. Men generelt venlig!!
Hermed anbefaler jeg http://www.bisport.cz/en/index.htm

Du finder det ved at fra Prag at tage motorvejen mod Brno... Du drejer fra
mod Benesov - og i Benesov ca. 15 km til byen Tynec Nad Sazavou... Hotellet
ligger inde midt i byen og er rigtig lækkert og enormt billigt. Meget
anbefalesværdigt. Har selv været der 3 gange nu, og det er IKKE sidste gang

Så bliver i trætte af at ligge i telt, og du vil forkæle konen lidt med lidt
komfort... Så er det lige stedet...

Mvh
Allan Rasmussen...

P.S. Husk at læse http://www.jakulff.com inden i tager afsted. Så er i godt