Hjælp Derbi predator bremser
Fra : J

Dato : 28-06-03 20:40

Jeg har skiftet både kaliber og cylinder men nu har luftet ud og pumpet løs
i flere dage der er ingen utætheder og jeg har prøvet at binde håndtaget og
lade det stå i en halv dag cirka men jeg har endnu ikke oplevet at det bare
virker som der er tryk på.
Håber nogen har et par tricks
På forhånd tak
Jay

Fra : m.o.b.

Dato : 29-06-03 15:28

> [...]
og
> lade det stå i en halv dag cirka men jeg har endnu ikke oplevet at det

Har akurat samme problem med min NRG forbremse :|
Har tænkt mig at sende den til mekanikeren, men skal
lige have penge først! Håber at der evt. kommer nogle
forslag herinde :) Tak

Fra : J

Dato : 29-06-03 15:50

Jamen, det ender det nok med selv om det sku pine mig en del jeg har skiftet
krumtap o g lejer og gud ved hvad ellers så jeg føler sku egentlig det vil
være en fallit erklæring hvis jeg pludselig ikke sku ku lufte en bremse ud
eller bare få tryk på den

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 29-06-03 21:25

har du prøvet at presse bremse ind.. skrue skruen til væske løs og lad den
dryppe af og skru skruen på igen og derefter slippe igen altså pumpe så den
ik ka suge ind i bunden.. det hjalp ved min.

Hilsen CASper