Kan man overføre taletid fra et Telmore nr~
Fra : Flemming

Dato : 28-06-03 13:26

se. subj

evt. via det der "overkonto" noget ?

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Jimmy

Dato : 28-06-03 14:28

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message
news:3efd897c$0$15293$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> se. subj
>
> evt. via det der "overkonto" noget ?

Det hedder Kontomanager og hele ideen med det er at flytte penge mellem
numre.

Mvh
Jimmy

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-06-03 20:18

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Det hedder Kontomanager og hele ideen med det er at flytte penge mellem
> numre.

Kan man ikke kun flytte penge nedad i systemet? Fra administratorkontoen til de
tilsluttede konti, eller er det også muligt den anden vej?

Claus

Fra : Jimmy

Dato : 28-06-03 20:30

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til de
> tilsluttede konti, eller er det også muligt den anden vej?

Det er kun muligt at flytte dem nedad.
Ønskes den anden vej skal man afmelde adm.kontoen og oprette adm på den
konto man så vil sende fra.

Det er *SÅ* irriterende!
Har spurgt deres support, men de sagde at der ikke var noget at gøre.

Mvh
Jimmy

Fra : Flemming

Dato : 28-06-03 22:14

> [...]
> den konto man så vil sende fra.
>
> Det er *SÅ* irriterende!
> Har spurgt deres support, men de sagde at der ikke var noget at gøre.

Det vil altså sige at jeg nu (inden den 30 juni) opretter et nyt nr.,
betaler 199 kr. i oprettelse og får taletid for 399kr. Opretter kontomanager
på det nye nr. Overføre de 398kr tale tid til mit nuværende nr. (betaler 1kr
i overførelses gebyr), og derefter lukker det nye nr. ?

Har jeg fat i den lange ende her, eller er der noget jeg har overset ?

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Dennis Enøe

Dato : 28-06-03 23:23

> Har jeg fat i den lange ende her, eller er der noget jeg har overset ?

Du kan ikke overføre den bonus du får.

Dennis

Fra : Jimmy

Dato : 28-06-03 23:40

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> wrote in message

> "Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Du kan ikke overføre den bonus du får.

Nej det tror jeg heller ikke, men hvor står det egentligt?

Ledte efter det, men fandt det ikke.

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-06-03 00:02

Jimmy skrev :
> "Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> wrote in message

> Nej det tror jeg heller ikke, men hvor står det egentligt?

> [...]

I den velkomst mail jeg fik i dag som ny kunde står der

"I forbindelse med din oprettelse har du modtaget 200 kr. ekstra taletid.
Vær opmærksom på, at de 200 kr. ekstra taletid forbruges når du har brugt de
199 kr. som blev indbetalt for startpakken. Den ekstra taletid kommer ikke
til
udbetaling ved opsigelse. "

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jimmy

Dato : 29-06-03 07:36

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:3efe1e60$0$32501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
de
> 199 kr. som blev indbetalt for startpakken. Den ekstra taletid kommer ikke

Ah ja - det står der også i mit brev.

Det er måske derfor jeg slet ikke får lov til at tilmelde den Kontomanager.

Hvis det er tilfældet virker det ikke så smart, da jeg jo gerne vil flytte
de 200, jeg reeelt har betalt til et andet kort.

Mvh
Jimmy

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-06-03 07:35

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message

> Du kan ikke overføre den bonus du får.

Man kan ikke få udbetalt sin bonus kontant ved ophør af abonnement, men hvad
forhindrer at man flytter den til en anden konto?

Claus

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-06-03 11:46

Claus E Beyer wrote:

> Man kan ikke få udbetalt sin bonus kontant ved ophør af abonnement, men hvad
> forhindrer at man flytter den til en anden konto?

så kan du jo bare opsige det nr. og få udbetalt exs. 200-kr
det dur jo ikk
/th

Fra : Flemming

Dato : 29-06-03 13:07

Th Frydensberg <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> så kan du jo bare opsige det nr. og få udbetalt exs. 200-kr
> det dur jo ikk

Jeg er sådan set ikke ude på at score 199 kr., jeg vil bare også gerne have
del i det gode tilbud (399 kr taletid til 199 kr). Jeg vil dog ikke at have
nyt nr.

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-06-03 13:18

Flemming wrote:

> Jeg er sådan set ikke ude på at score 199 kr., jeg vil bare også gerne have
> del i det gode tilbud (399 kr taletid til 199 kr). Jeg vil dog ikke at have
> nyt nr.

jaa. det ville jeg også , så derfor har jeg oprettet et nr. mere
/th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-06-03 22:54

Flemming skrev:

>Jeg er sådan set ikke ude på at score 199 kr., jeg vil bare også gerne have
>del i det gode tilbud (399 kr taletid til 199 kr). Jeg vil dog ikke at have
>nyt nr.

Det kan du ikke, læs her:
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4541&sid=1

Citat:
|En enkelt af Telmores kunder fandt i går en finte, hvor han kunne
|oprette et nummer, og via KontoManager førte de 399 kroner over til
|hans eksisterende nummer. Den fidus har Telmore sat en prop i, så
|tilbuddet og 200 kroners taletid gælder altså kun nye kunder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 13:26

> Det kan du ikke, læs her:
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4541&sid=1
>
> Citat:

fusket !
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 13:31

"KGB" <kgbnsa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> fusket !

Oprettede dog ikke selv noget nyt nummer ...