Andet multimedie
bentjuul 3670
program til at tegne diagrammer?
Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 11:53

Hej,

Jeg søger et program (helst freeware) til at tegne skematiske tegniger i
stil med denne:
http://www.nrg4u.com/qmail/the-big-qmail-picture-103-p1.gif

Mvh
Thomas

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 28-06-03 12:20

Det nummer kan Corel Draw lave - meget nemt. Men det koster desværre penge.

Mvh
Anders

Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 17:28

"Anders Rehhoff" <artryk@FJERNDETTEpost11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det nummer kan Corel Draw lave - meget nemt. Men det koster desværre
penge.

har jeg desværre ikke råd til

Der må da være noget billigere.

MVh
Thomas

Fra : Villy Erichsen

Dato : 28-06-03 12:48

In article <3efd72de$0$76058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thomas D
<dinadur@hotmail.com> wrote:

> Hej,
>
> Jeg søger et program (helst freeware) til at tegne skematiske tegniger i
> stil med denne:
> http://www.nrg4u.com/qmail/the-big-qmail-picture-103-p1.gif

Det er jo ret simpelt - det kan klares med stort set alle
tegneprogrammer. Tag et kig på http://www.freewindows.dk
Masser af gratis programmer - med en kort beskrivelse af hvert.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 17:30

> Det er jo ret simpelt - det kan klares med stort set alle
> tegneprogrammer. Tag et kig på http://www.freewindows.dk
> Masser af gratis programmer - med en kort beskrivelse af hvert.

Ja, men jeg tænker naturligvis på et program som er lavet til det.
Altså hvor der er pile, kasser, streger, osv. som er lige til at sætte på og
scalere og flytte rundt som det passer en.

Og jeg har ikke råd til at købe et dyrt program som Corel Draw eller
AutoCAD.

Jeg har købt og betalt Photoshop. Men synes ikke at det egner sig så godt
til det.

Mvh
Thomas

Fra : Felix

Dato : 28-06-03 18:25

On Sat, 28 Jun 2003 18:29:42 +0200, Thomas D wrote:

>Ja, men jeg tænker naturligvis på et program som er lavet til det.
>Altså hvor der er pile, kasser, streger, osv. som er lige til at sætte på og
>scalere og flytte rundt som det passer en.

Så må svaret være:
http://www.pacestar.com/edge/trial.htm
En enkeltbrugerlicens koster ca $50,-
og $30,- hvis du er student:
http://www.pacestar.com/edge/student.htm

Jeg bruger selv ver. 1 trial (fra 1995) shareware, som må bruges
ubegrænset (fylder 2 mb), og det kan alt hvad du ønsker og mere
til. Skal jeg maile den til dig?

m. v. h.

Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 18:56

"Felix" <Felix@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Så må svaret være:
> http://www.pacestar.com/edge/trial.htm
> En enkeltbrugerlicens koster ca $50,-
> og $30,- hvis du er student:
> http://www.pacestar.com/edge/student.htm

tak!

> Jeg bruger selv ver. 1 trial (fra 1995) shareware, som må bruges
> ubegrænset (fylder 2 mb), og det kan alt hvad du ønsker og mere
> til. Skal jeg maile den til dig?

Jatak det må du meget gerne!

Hvis du gider maile den til 'dGhvbWFzZEZKRVJOX0RFVFRFQGMuZGs=' (det er
base64 encoded)

Du kan decode den på http://tdn.peps.dk/beta/f/

Mvh
Thomas

Fra : Felix

Dato : 28-06-03 20:43

On Sat, 28 Jun 2003 19:55:38 +0200, Thomas D wrote:

>Hvis du gider maile den til 'dGhvbWFzZEZKRVJOX0RFVFRFQGMuZGs=' (det er
>base64 encoded)

Jeg har forsøgt, skriv lige om det blev OK.

m. v. h.

Fra : Thomas D

Dato : 06-07-03 05:36

> Jeg har forsøgt, skriv lige om det blev OK.

Har ikke modtaget noget...

Fra : MeAtMe

Dato : 01-07-03 22:10

Du kan hente zonedraw 3 gratis på http://www.zoner.com/

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 07-07-03 15:41

Thomas D. skrev:

> Jeg søger et program (helst freeware) til at tegne skematiske tegniger i
> stil med denne:
> http://www.nrg4u.com/qmail/the-big-qmail-picture-103-p1.gif

Jeg tror den tegning er lavet i Dia (der er et frit program).

Jacob
--
"Historien bliver skrevet af vinderne,
så jeg skriver historie."