Kan ikke finde til 6510 ?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-06-03 10:03

Hejsa!
Jeg har lige fundet en gammel 6510 i rodebunken. Jeg mener at den skulle
virke 100%,
men, nu syntes jeg at den driller lidt efter af blive unlocket.
Når jeg indsætter simkort, kører den normalt. Altså med fuld dækning osv.
Dog kan man ikke ringe til den ??? Jeg har prøvet flere forskellige simkort.
(som virker 100% i andre telefoner) Har også prøvet at gendanne
fabriksindstillingerne.
Man kan sagtens sende sms-beskeder
Anyone ?

Go weekend,
Thomas

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-06-03 10:24

Thomas Andersen wrote:

> [...]
> men, nu syntes jeg at den driller lidt efter af blive unlocket.
> Når jeg indsætter simkort, kører den normalt. Altså med fuld dækning osv.

sikkert lukket på imei nr. = tyvrispærret ????
/th

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-06-03 11:41

Hej !
Det skulle den absolut ikke gerne være! Det er en som jeg kender meget godt
som jeg har købt den af.
mvh Thomas

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-06-03 12:23

Thomas Andersen wrote:

> Hej !
> Det skulle den absolut ikke gerne være! Det er en som jeg kender meget godt
> som jeg har købt den af.
> mvh Thomas

hej
giver den en tre klang tone når man ringer til den .= nummer ikke
findes ???
men den kan sende sms !