Dual dual computer (nej, det er ikke en fe~
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 28-06-03 09:35

Jeg får snart 2 computere med passivt bundkort og 1 kort i hver, hvor der er
2 stk Pentium Pro 200mhz på.
De har hverken netkort eller graffikort, men kun ps2, seriel, floppy og
harddiskcontroller.

Er det muligt at sætte begge indstikskort i et bundkort og få dem enten til
at dele et netkort/grafikkort eller også at få dem til at køre med et hvert
for sig?

PS.
Jeg har spurgt i dk.edb.hardware.bundkort, men der var ikke nogen, der kunne
svare

Fra : Dansk

Dato : 28-06-03 18:00

der er somregl kun et slot til cpu kortet på det pasive bundkort
men hvis der er to så prøv.

Jens

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-08-03 09:57

> der er somregl kun et slot til cpu kortet på det pasive bundkort
> men hvis der er to så prøv.

Man kan sagtens få til 2. Prøv evt at høre www.danbit.dk - Du kan ikke
få dem til at dele net og vga
Alternativt så sæt 2 små passive bundkort i samme kabinet.

Vi har tidligere bygget mange dobbeltmaskiner på den måde (både med
dobbelt passivt og med 2 små) men holdt op da vi begyndte at få
problemer med kølingen af processorne. Så nu får hvert cpukort sin egen
kasse med godt "gennemtræk"

Anders Majland