Andet multimedie
Photoshop action problem
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-03 00:57

Hej i gruppen

Jeg har været i det "sjove humør" her til aften, og lavet noget af et farve
orgie. Det har jeg så optaget som en action, men, når jeg så spiller denne
action, så bliver det ikke som det jeg lavede først, hvordan kan det være ?
Jeg har postet begge billeder i dk.binaer så man kan se resultatet der.
Der hvor det går galt, det er der hvor jeg har skåret den ene pusle-brik ud
og erstattet den med en ensfarvet brik, der får jeg en besked om at der ikke
er valgt nogen pixel når det er jeg kører denne action.
Hvorfor sker dette ?

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-03 18:40

Hmmm, ingen der har kunnet hjælpe, ærgerligt, Madsen

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 21:33

Kim Larsen skrev:

> Hmmm, ingen der har kunnet hjælpe, ærgerligt, Madsen

Hø, hø. Tak for tilliden. Jeg kan huske at jeg lige var ovre i
dk.binaer for at kigge og tænkte så: "hvorfor sendte han ikke sin
action i stedet for at sende resultatet af den". Samtidig var jeg
heller ikke helt sikker på hvad problemet egentlig gik ud på blot
ved at kigge på billederne (og nu har jeg ikke adgang til dem i
dk.binaer længere). Planen var at jeg lige ville vende tilbage
til denne gruppe og spørge dig ud, men kom så væk fra det igen.

Jeg siger hermed ikke at jeg kan gennemskue hvad der går galt hvis
bare jeg har din action, men jeg vil mene at chancerne for at finde
fejlen vil være væsentlig større hvis man har den at pløje igennem
og endnu bedre hvis man man også har det billede som du døjer med.

Madsen.