joystick til Freelancer
Fra : Frank Wium

Dato : 28-06-03 00:51

Har lige anskaffet spillet Freelancer og undre mig meget over at spillet
ikke understøtter et joystick.

Ved nogen om en patch retter op på det??? Man kan selvfølgelig snyde lidt
med Wingman profileren men det er langt fra optimalt....

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 30-06-03 23:21

"Frank Wium" <fwium@nospamstofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved nogen om en patch retter op på det??? Man kan selvfølgelig snyde lidt
> med Wingman profileren men det er langt fra optimalt....

Ja, det virker rart, men dette står skrevet i en eller annen Review av
spillet:

Perhaps in order to appeal to a broader audience than die-hard simulation
fans, the game eschews the use of a joystick altogether and instead offers a
simplified mouse-and-keyboard interface. While other space sims have allowed
the use of a mouse to emulate a joystick's functions, mouse control in such
games was generally a poor alternative. Freelancer, on the other hand, was
designed with the limitations and advantages of that input device in mind,
and as a result its mouse control works efficiently and actually enhances
the gameplay.

- så da så... (Har ikke prøvd spillet selv. Er det bra?

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Frank Wium

Dato : 01-07-03 21:34

ja, hvis man kunne lide det gamle "Privateer" så vil man elske Freelancer.
Gameplayet et det samme i en langt pænere indpakning.
"Per Egil Undersåker" <pirill-absolutely@no-spam.c2i.net> skrev i en
meddelelse news:fJ2Ma.2217$BD3.1377750@juliett.dax.net...

Fra : Jannik E.

Dato : 03-07-03 20:42

> ja, hvis man kunne lide det gamle "Privateer" så vil man elske Freelancer.
> Gameplayet et det samme i en langt pænere indpakning.

Jeg har kun prøvet demoen, men kunne ikke finde en synsvinkel indre fra
fartøjerne, er det muligt, eller?

--
Jannik

Slet "SLETDETTE1020" ved direkte mail