Karolinelund på søndag.
Fra : Carlsen

Dato : 28-06-03 00:49

Hej i Ng

Jeg tængte om der var nogle stykker herinde fra der ville følges til
karolinelund i midelfart på søndag. Vi er et par stykker der starter i århus
og så falder der lidt flere på ved vejle, men det kunne da være hyggeligt
hvis vi blev lidt flere.
vi mødes på marstrandsgade 2 - 8000 århus c(mellen byensburger og X-kiosken
på thurvalsensgade) kl 11,30 og køre omk kl 12,00. vi køre ad landevejen det
meste af stykket.

Håber at der kommer et par stykker.

Pierre Roland
XVS 650 Drag Star (Ombygget)

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 28-06-03 13:12

Hey!

Hva sker der i karolinelund?
I så fald, er jeg og da nok et par andre, sikkert interesseret.

MVH
Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Carlsen

Dato : 28-06-03 13:56

Det er alla truustkro bare meget federe og mange flere mc`er. På en god dag
ert der vel nok omk 600 - 800 cykler lige fra de helt gamle veteraner til
boss hosser og ducattier. Så har i lyst så mød op.

Pierre Roland

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 28-06-03 16:08

600 MCer?! det er jo _MANGE_
Snakker med mine kammier, så tror jeg vi er klar på en tur i morn =)

Fra : Frank

Dato : 29-06-03 07:28

hvad tid sker det? middag, eftermiddag, aften?

Frank T

Fra : Carlsen

Dato : 29-06-03 07:52

Det begynder omk kl et stykker.

Pierre

Fra : Frank

Dato : 29-06-03 10:21

takker, lige nu regner det (kl 1130) men mon ikke jeg kan lokke en af
kammeraterne.....

Fra : Armand

Dato : 29-06-03 10:07

Carlsen <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en
> "Frank" <xxx@xx.dk> skrev i en meddelelse
> Det begynder omk kl et stykker.

- - - - og ebber relativt hurtigt ud igen: kl. 16 er der allerede tyndet
godt ud i bestanden, som vel er på sit højeste midt imellem de to
tidspunkter!

Forøvrigt Pierre!
Gider du ikke vænne dig til at svare under/efter hvad der måtte være
citeret - ligesom jeg gør her (og forøvrigt har gjort med dit svar også)?
Alting forbliver nemmere hvis normen følges!

--
Armand.