Lys i lygten
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-03 00:01

Hej rødder

Jeg har en Rally, og den lider under at lyse med samme styrke som et
fyrfadslys, jeg har så forsøgt med en anden pære til dyre penge, det gav
lidt, men ikke nok. Så har jeg så hørt at man kan få en ny indsats til
lygten, er der nogen af jer der kender til det, og hvad det eventuelt koster
?

Kim Larsen

Fra : Lars Lyngeled

Dato : 28-06-03 10:15

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt, men ikke nok. Så har jeg så hørt at man kan få en ny indsats til
> lygten, er der nogen af jer der kender til det, og hvad det eventuelt

Der er en side, hvor de sælger bedre lygter/pærer men det er kun til
DE-lygter (m. linser) som rally vist ikke bruger. Jeg ville gerne selv prøve
f.eks. Osram Halogen og Xenon pærer.

LL

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-03 10:58

> Der er en side, hvor de sælger bedre lygter/pærer men det er kun til
> DE-lygter (m. linser) som rally vist ikke bruger. Jeg ville gerne selv
> [...]

Det er nok det der er kommet til Rally'en, men jeg har bare ikke kunnet
finde noget om det. Jeg har snakket med min lokale "pusher", og han har også
hørt om det, og vil undersøge det. Han har bare haft så travlt den senere
tid, så jeg har forsøgt at gå i hans sted for at se om jeg kunne finde det,
men ind til nu, uden held.

Kim Larsen

Fra : Lars Lyngeled

Dato : 28-06-03 14:41

> [...]
> hørt om det, og vil undersøge det. Han har bare haft så travlt den senere
> tid, så jeg har forsøgt at gå i hans sted for at se om jeg kunne finde

Jeg glemte at skrive adressen (det er bare på tysk):
http://www.rollerlicht.de/lampen-scooter.html

LL