Progressive Suspension
Fra : M. Høy

Dato : 27-06-03 22:03

Hejsa..

Er der mon nogen der ved hvem der forhandler støddæmpere af mærket
Progressive Suspension?

--
Squish
CB400F

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-06-03 22:38

"M. Høy" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Er der mon nogen der ved hvem der forhandler støddæmpere af mærket
> Progressive Suspension?

Mange af Harley-butikkerne har dem.

Rittig
(Med gode erfaringer med Progressive Suspension)

Fra : Richard

Dato : 27-06-03 22:42

Claus Rittig wrote:

> Mange af Harley-butikkerne har dem.

Ellers er der Roffes Motordelar AB i Sverige og iøvrigt:
www.progressivesuspension.com/distributor.html

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : M. Høy

Dato : 27-06-03 22:53

> Mange af Harley-butikkerne har dem.
>
> Rittig
> (Med gode erfaringer med Progressive Suspension)

Takker.. Mon man bliver smidt ud hvis man kommer på en Honda..?

--
Squish
CB400F

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-06-03 23:49

> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> Takker.. Mon man bliver smidt ud hvis man kommer på en Honda..?

Det tror jeg ikke. Evt. kan du handle gennem Götz i Dyskland, de har dem
vist også. Tjek op med Søren Lindholt?

Rittig

Fra : M. Høy

Dato : 28-06-03 21:36

> Det tror jeg ikke. Evt. kan du handle gennem Götz i Dyskland, de har dem
> vist også. Tjek op med Søren Lindholt?
>
> Rittig

Var inde hos CAPS i kbh... 3700 kr.!!! =
Tror bare jeg nøjes med et par Hagon til 1368,- fra MC-nøglen.. Synes bare
ikke de er så pæne,
men hva' faen..
Det er vel ok kvalitet..?

--
Squish
CB400F

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-06-03 21:59

> Var inde hos CAPS i kbh... 3700 kr.!!! =
> Tror bare jeg nøjes med et par Hagon til 1368,- fra MC-nøglen.. Synes bare
> [...]

Det virkelig gode er sjældent det samme som det virkelig billige.

Rittig

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 22:00

M. Høy wrote:
> Var inde hos CAPS i kbh... 3700 kr.!!! =
> Tror bare jeg nøjes med et par Hagon til 1368,- fra MC-nøglen.. Synes bare
> [...]

Hm, iflg Agusta-Claus ruster Hagon's chrom hurtigt igennem; han har et
sæt liggende i vinduet til skræk og advarsel.

Der er vist endnu ingen dansk importør, men Koni er på markedet igen som
IKON lavet af et australsk firma: http://www.proven.com.au/ikon.shtml

De sælger direkte til DK; har lige bestilt støvhætter og nye bøsninger
til et par Koni'er, jeg købte til min GB500 på ebay.de fornylig. Fragten
koster AUS 40 / 170 kr. i mit tilfælde, ved ikke om det dækker et sæt
fjedre.

Skal de være nye; der er tit Koni'er på ebay.de - også spritnye
indimellem. Ud fra Proven's Application list'en kan du let skyde dig ind
på hvilke forskellige modeller, der passer din cykel. Husk ud over
byggelængde og vandring at checke fjederhårdheden.

Blot et forslag.

Fra : M. Høy

Dato : 28-06-03 23:40

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til et par Koni'er, jeg købte til min GB500 på ebay.de fornylig. Fragten
> koster AUS 40 / 170 kr. i mit tilfælde, ved ikke om det dækker et sæt

Det lyder kanon! Har selv været på jagt efter KONI, men efter jeg fandt
ud af at
de ikke lavede dem til mc'er længere opgav jeg..
Men jeg vil da helt klart se om jeg ikke kan få fat i et sæt Ikon!

> [...]
> på hvilke forskellige modeller, der passer din cykel. Husk ud over
> byggelængde og vandring at checke fjederhårdheden.

Mange tak!

> Var inde hos CAPS i kbh... 3700 kr.!!! =
>
>Har du checket prisen på PS' egen side?

Ja, det var ca. halv pris, men jeg tør ikke bestille fra USA af frygt for
told.. :-/

--
Squish
CB400F

Fra : Richard

Dato : 29-06-03 11:15

M. Høy wrote:

> Ja, det var ca. halv pris, men jeg tør ikke bestille fra USA af frygt for
> told.. :-/

Du bliver sikkert også ramt af told ved forsendelse fra AUS, men Proven
har flere forhandlere i EU i lande med lavere moms en DK, så du kan evt.
spørge dem, når du har fundet ud, hvad du skal have inde på Proven's
hjemmeside.

Fra : Richard

Dato : 01-07-03 22:03

Richard wrote:

> [...]
> har flere forhandlere i EU i lande med lavere moms en DK, så du kan evt.
> spørge dem, når du har fundet ud, hvad du skal have inde på Proven's

Efterspil: Jo, der er naturligvis told og moms på, og Proven's speditør,
TNT, vil ikke lægge den ud for modtageren - som fx Post DK gør det (mod
et gebyr forstås) - så jeg måtte en tur på det lokale toldkontor og
betale afgiften, inden TNT bragte pakken ud. Nå, men IKON/KONI-stumperne
er nu gode nok og ikke lige til at opdrive herhjemme pt.

Fra : Richard

Dato : 28-06-03 22:05