Gta Vice City "Stores knocked off"
Fra : Stig W H

Dato : 27-06-03 21:17

Hej.

Jeg har i gta vice city kigget inde i "stats" og der er en linie hvor der
står

Knocked off stores ? hvordan røver man butikkerne, jeg har prøvet med at
knalde stoderen ned så alarmen går i gang men man skal vel stjæle et eller
andet.

Ligemeget hvad jeg gør står der stadig 0 off 5 ud for knocked off stores ??

Har i nogen ide ?

Mvh Stig.

Fra : Mercenary

Dato : 27-06-03 22:53

"Stig W H" <stig.w.h@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet.
>
> Ligemeget hvad jeg gør står der stadig 0 off 5 ud for knocked off stores

Nogle af butikkerne kan du røve. DU skal blot tage et skydevåben frem og
sigte på ekspedienten og IKKE skyde ham. Han vil da give dig en slat penge.
Alarmen går og din wanted level stiger med 2 stjerner.

/Merc

Fra : Frank Wium

Dato : 28-06-03 00:54

> [...]
penge.
> Alarmen går og din wanted level stiger med 2 stjerner.

hvis du skyder ekspedienten lige efter han har givet dig pengene, altså lige
inden han aktivere alarmen, stiger din wanted level kun med en stjerne

Fra : Mercenary

Dato : 27-06-03 22:58

> [...]
> andet.
>
> Ligemeget hvad jeg gør står der stadig 0 off 5 ud for knocked off stores

!!!!Spoiler Warning!!!!
Kig på http://www.oddweb.net/gta4/index.asp og vælg 100% completion og
Robberies for at se hvilke butikker det drejer sig om.

/Merc