MOHAA patch
Fra : Thomas G

Dato : 27-06-03 19:13

Hej Alle

Jeg har netop erhvervet mig et stk MOHAA der for tiden er version 1.00

Jeg kan på nettet se at der er en patch til 1.10 og viderer ril 1.11 ... men
jeg kan ikke finde et ordentligt sted og downloade dem ...

Et sted fik jeg version 1.11 men den sagde at det ikke var UK / US version
jeg havde.
Den version 1.10 havde sådan en underlig install metode (reg fil, starte
insall, kopier en fil) at je gikke stolede på om det var en officiel fil.

så ... er der mon nogen der kan hjælpe ???

mvh Thomas G

p.s. EA's hjemmeside stinker mht at finde en patch. Hvis de har en download
side skjuler de den godt.

Fra : Connor

Dato : 27-06-03 19:29
Fra : Per Nielsen

Dato : 27-06-03 19:40
Fra : ChrisStoffer

Dato : 27-06-03 21:23

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=mohaa

eller www.scom.dk

-Chris

Fra : Thomas G

Dato : 27-06-03 22:52

Den patch (verison 1.11) der ligger på den hjemme side siger følgende når
jeg prøver at installerer:

Warning: Could not find the UK or US version of Medal of honour ......
installed on your computer. Setup will now exit.

Og det er ikke en kopi
Jeg har ikke installeret andre patches til spillet

> eller www.scom.dk

På scom er der kun patches til spearhead.

mvh Thomas G

Fra : Sander

Dato : 27-06-03 22:23

Det er rigtigt nok, du skal hente en lille reg. fil
først der skal køres, så ser det ud til at du har
UK versionen, og du kan opdatere spillet.

Sander.

Fra : Thomas G

Dato : 27-06-03 22:53

> Det er rigtigt nok, du skal hente en lille reg. fil
> først der skal køres, så ser det ud til at du har
> UK versionen, og du kan opdatere spillet.

Ok

jeg prøver igen og melder tilbage hvis det ikke virker

mvh Thomas G

Fra : Thomas G

Dato : 29-06-03 17:34

> Ok
>
> jeg prøver igen og melder tilbage hvis det ikke virker

det virkede fint. Tak for hjælpen.

mvh Thomas G

Fra : Mogens

Dato : 29-06-03 20:47

On Fri, 27 Jun 2003 23:22:31 +0200, "Sander" <noller2@chicks.dk>
wrote:

>Det er rigtigt nok, du skal hente en lille reg. fil
>først der skal køres, så ser det ud til at du har
>UK versionen, og du kan opdatere spillet.

Hej

Hvor finder man reg filen ?
Jeg har nemlig samme problem

mvh Mogens

Fra : Thomas G

Dato : 30-06-03 06:32

> Hvor finder man reg filen ?
> Jeg har nemlig samme problem

Hvis du henter patchen 1.10 fra dette link

http://www.smokersclan.com/files/clansmokers/Mohaa%201.1o.zip
(eller find den på http://www.smokersclan.com/downloadindex.asp)

ligger reg. filen i zip filen

mvh Thomas G

Fra : Mogens

Dato : 30-06-03 16:00

On Mon, 30 Jun 2003 07:32:09 +0200, "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hvis du henter patchen 1.10 fra dette link

Tusind tak. Det var lige det der skulle til.

mvh Mogens

Fra : KKJ

Dato : 27-06-03 22:43

Ups , undskyld Thomas. Jeg kom til at sende til din mail istedet for her i
gruppen :-/

KKJ

Fra : Thomas G

Dato : 27-06-03 22:52