Andet multimedie
bentjuul 3670
Image af penge....?
Fra : Jane (ö)

Dato : 27-06-03 18:43

Ok... jamen nu er jeg så blevet DET klogere... At man ikke må bruge sådanne
billeder i en tryksag...

Men er der så nogen der har kendskab til fotos af evt. nogle andre mønter...
Legemønter - noget der ligner en stak pengesedler og en stak mønter, som
f.eks. i Anders And bladene...?

???????

Mvh Jane
--
""...and the dancing once, was considered as crazy, of thoose who could´nt
hear the music..."..."

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-06-03 19:03

"Jane (ö)" <grupperne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> ""...and the dancing once, was considered as crazy, of thoose who could´nt

En hurtig søgning på google efter penge gav dette resultat
http://images.google.com/images?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=penge&sa=N&tab=wi&lr=lang_da
Tænk bare på lovligheden i at bruge de forskellige billeder.

Kim Larsen

Fra : Digit

Dato : 27-06-03 19:08

d. 27 jun 2003 postulerede Jane (ö) i

> [...]

> nogle andre mønter... Legemønter - noget der ligner en stak
> pengesedler og en stak mønter, som f.eks. i Anders And

Det skulle være relativt let selv at komponere en sådan
illustration hvis du kigger Andeby lidt efter i sømmene..

Gør din saglighed en tjeneste ved ikke at være så rundhåndet med
? og !'ere.

--
/Digit