Aprilla Ditech vil ikke starte
Fra : Fagus

Dato : 27-06-03 18:47

Jeg har en Aprilla SR 50 Ditech som ikke vil starte
der fuld power på batteriet,dysen er skiftet og starteren løber fint rundt.
Hvis jeg endelig får den startet vil den ikke rigtig tag gas
det virker som om den ikke får benzin .
er der nogen der har nogle forslag vil jeg blive glad
hilsen fagus

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 01-07-03 00:12

> [...]
> det virker som om den ikke får benzin .
> er der nogen der har nogle forslag vil jeg blive glad

Fra kion:

<er der tun på?>

Fra mig:

Kunne det tænkes du har en træls membran? Hvis du kan suge luft ind, er
pladerne bukket, og du skal have fat i nogle nye (eller rette de gamle ud,
men det vil jeg mene er rimeligt umuligt)...

// Troels