søger navn på en sang
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 16:29

Hejsa.

Jeg søger navn på en house sang. Tror da nok det er house.
Det er en neger der synger noget med; "don't go tonight, I know where I
am" - tralala, "my love will allways be there"..

Eller noget i den stil i hvert fald.

I musikvideoen ser man ham mest fra siden, iført et par short en og gul
t-shirt. Han går på en gade mens han synger, med mange dejlige darmer i
baggrunden der bader, ruller på rulleskøjter osv..

Har set den på MTVHits og i Boogie.

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil!

Fra : Michael Castensen

Dato : 27-06-03 20:01

"FB" <.> skrev i en meddelelse

> I musikvideoen ser man ham mest fra siden, iført et par short en og gul
> t-shirt. Han går på en gade mens han synger, med mange dejlige darmer i
> baggrunden der bader, ruller på rulleskøjter osv..

Ligesom i næsten 100% af alle de andre negermusikvideoer, som bliver vist
konstant på MTV, Boogie osv.
Jeg er meget glad for negere og jeg har det skidt med den måde, den hvide
mand har behandlet dem på og stadig gør nogen steder, men de har altså
ødelagt meget med deres rap, hip hop og hvad det ellers kaldes. Musik har
det ikke meget at gøre med. Måske det er derfor, at de er nødt til at lave
sådan nogle beskidte videoer med understelsvrikkende kvinder?
Tak for kaffe.

---

Fra : Jean Balmisse

Dato : 27-06-03 20:35

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg søger navn på en house sang. Tror da nok det er house.
> Det er en neger der synger noget med; "don't go tonight, I know where I
> am" - tralala, "my love will allways be there"..

Kunne det ikke være Ben Onono feat. Saffron Hill - My love is always ?

/Jean Balmisse

Fra : Jean Balmisse

Dato : 27-06-03 21:34

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg søger navn på en house sang. Tror da nok det er house.
> Det er en neger der synger noget med; "don't go tonight, I know where I
> am" - tralala, "my love will allways be there"..

Hov jeg fik vist lige byttet rundt.

http://www.musicfactory2.co.uk/Lyrics/Dance/Saffronhill/Myloveisalways.html

Kanon sang ellers.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 23:31

"Jean Balmisse" <jean@FJERNDETTEstudi.dk> wrote in message
> Hov jeg fik vist lige byttet rundt.

http://www.musicfactory2.co.uk/Lyrics/Dance/Saffronhill/Myloveisalways.html

> Kanon sang ellers.

Jaaa. Det var det den hed
Tusind takker til dig Jean.

mvh
FB - Der skal ned og købe den single ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-06-03 22:12

FB <.> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3efc6216$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg søger navn på en house sang. Tror da nok det er house.

> Det er en neger

______

Man må ikke siger neger.

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-03 15:42

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> Man må ikke siger neger.

Så tror jeg ikke du kender betydningen med ordet 'neger'.
Perker er et skældsord.

Skulle du desuden ikke finde noget mere kreativt at lave end at lege troll
her på usenet?

<
http://groups.google.com/groups?q=%C3%85ge+Halldorsson&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&start=50&sa=N >

Ikke ligefrem det bedste ry man kunne ønske sig.

mvh
FB