jordbær
Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 14:39

Jeg har lige fået en ny passion:

½ liter tiloversblevne jordbær (jeg har bare SÅ mange for mange!)
yoghurt naturel så det dækker
en skefuld Perfect fit
stavblender

ca. 2 portioner hvis man holder sig på måtten.

Hvor slemt er det?

:Pia

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-06-03 14:52

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> en skefuld Perfect fit
> stavblender
>
> ca. 2 portioner hvis man holder sig på måtten.

Jordbær kan du aldrig få for mange af

Jeg gjorde det en gang at jeg tog 125 g tyrkisk youghurt (eller var det
ymer?) og blendede med 125 g frossen jordbær...

Det fik jeg til dessert hver dag i en periode.... det var det der holdt mig
oppe på min "kostomlægning" (som virkede men ikke holdt ved). Så jeg tror
ikke at der sker noget ved det

--
Niels Henriksen