Band of Brothers
Fra : AP

Dato : 27-06-03 14:33

Så den, da den vistes på DR1 (kammerater i krig), men vi måtte fluks
hen og ha' den på dvd. Der er også en masse bonus-materiale. Bl.a.
videodagbog lavet af skuespilleren Ron Livingston (capt. Nixon). Her
følger man skuespillerne på træningslejr - kæft, trit og retning!

http://us.imdb.com/Name?Livingston,%20Ron

De skulle lige lære at opføre sig som soldater, inden de fik lov til
at sige så meget som een eneste replik. Skulle også fra dag 1 tiltale
hinanden med deres rolle-navne. Pyha - jeg fik helt sved på panden af
at se dem knokle *G*. Nogle gange kan man slet ikke forestille sig alt
det arbejde, som ligger før en god film/serie. Natløb og møffen
rundt..virkelig surt!

Nå, men det har da givet pote. Synes godt nok, det er en af de bedste
serier jeg længe har set. Er ellers temmelig allergisk overfor
amerikanske patriotfilm, men her handler det også mere om mændene end
deres fædreland, synes jeg. Flot lavet - og uhyggelig autentisk i
henhold til hovedpersonernes (de gamle airbornes) egne udsagn.

Efter at have set serien 2 gange, vil jeg stadig give den et stort
bifald. 100 % i orden.

AP

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-03 17:19

> [...]
> henhold til hovedpersonernes (de gamle airbornes) egne udsagn.
>
> Efter at have set serien 2 gange, vil jeg stadig give den et stort

Hørt!... jeg bestilte den med DTS lyd og det var satme en oplevelse af de
store til forskel fra DR som ellers leverede en flot pro logic lyd... men
den er fantastisk... Damian Lewis der spiller Dick Winters er virkelig
dygtig.. jeg glæder mig til at se ham i noget andet.
vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Møller

Dato : 27-06-03 19:32

> [...]
> den er fantastisk... Damian Lewis der spiller Dick Winters er virkelig
> dygtig.. jeg glæder mig til at se ham i noget andet.

Han er allerede dukket op, desværre i en skodfilm" i Stephen Kings
"Dreamcatcher".

Martin

Fra : Emil Rune

Dato : 27-06-03 19:32

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> Damian Lewis der spiller Dick Winters er virkelig
> dygtig.. jeg glæder mig til at se ham i noget andet.
> vh
>
> --
> sniper_Nolight

Well, så skal du nok ikke se Dreamcatcher; han spiller ok, men det han har
at arbejde med er himmelråbende stupidt. Ærgeligt ærgeligt, for jeg så
faktisk meget frem til den film ;/

Hilsen Emil

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-06-03 10:21

> Well, så skal du nok ikke se Dreamcatcher; han spiller ok, men det han har
> at arbejde med er himmelråbende stupidt. Ærgeligt ærgeligt, for jeg så
> faktisk meget frem til den film ;/

tror jeg har set lidt om den film i fjerneren, men i lyder ikke
superbegejstrede

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-06-03 11:31

> tror jeg har set lidt om den film i fjerneren, men i lyder ikke
> superbegejstrede

Det er desværre det dere sker når man tager en af Stephen King's vildt fede
supersyrede bøger og vil lave en film ud af det... Det funker bare ikke..
Filmen er plat, diverse visual effects sucks osv.. Den har da lidt gys men
er vist også det..

Og så er det lidt underligt at se Winters i rollen som skræmt gut.. :D

Mikael

Fra : AP

Dato : 03-07-03 10:05

On Sat, 28 Jun 2003 12:30:42 +0200, "Mikael Schøler"
<mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>er vist også det..
>
>Og så er det lidt underligt at se Winters i rollen som skræmt gut.. :D

Vil bare lige påpege, at det altså godt kan lade sig gøre at lave en
god film over King's bøger. Her kan nævnes:

Shawshank Redemption (En verden udenfor)
The green mile (Den grønne mil)

Førstnævnte er faktisk af adskillige herinde nævnt som den bedste film
overhovedet!

Tror dog heller ikke meget på den nye film der med "Winthers"....jeg
vil ikke ha' ødelagt billedet af "Hr. oversej, køligt overblik"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-07-03 18:30

On Thu, 03 Jul 2003 11:04:45 +0200, AP <anne_pande@SKIPhotmail.com>
wrote:

>Vil bare lige påpege, at det altså godt kan lade sig gøre at lave en
>god film over King's bøger. Her kan nævnes:
>
>Shawshank Redemption (En verden udenfor)
>The green mile (Den grønne mil)

Carri ( hans egen favorit )
ondkabens hotel ( the shinning )

der er flere selv kan jeg skide godt li the twilight zone med
christopfer walken !
indrømmet det er en b film !

men jeg synes nu også der er blevet lavet nogen hyggelige mini serier

Mv.
Bo M Mogensen
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Jim Andersen

Dato : 07-07-03 12:05

Bo M Mogensen wrote:
> der er flere selv kan jeg skide godt li the twilight zone med
> christopfer walken !
> indrømmet det er en b film !

Jeg kan nu bedre lide The Dead Zone med Christopher Walken. Og det er en
A-film.

Og det er Brainstorm også.

Jeeezus, den man er scary !

/jim