DVD ram/rom og Pismo drev
Fra : Lars Kristensen

Dato : 28-11-00 12:21

Hej

Jeg har et problem med La Cie DVD-ram, 9,4 GB, FireWire, jeg kan godt læse
og skriv DVD'er i La Cie DVD-drevet, men jeg kan ikke læse dem i min
Pismo/500's drev.

La Cie DVD-drevet er testet hos både La Cie og forhandler MacXpress uden at
de kunne finde fejl overhovedet, de har testet på G4 maskiner.

Jeg har ikke andre problemer med Pismoens DVD-drev, kan læse CD - DVD og se
DVD-film.
Jeg har været hele møllen igennem, med nyformatteret HD, kun System 9.04 og
La Cie software på den osv. - alt uden resultat.

Har nogen et godt råd?

Og er der en der har en Pismo/500 som min, som jeg må sende en DVD-skive til
for at se om den kan læses i DVD-drevet.

mvh
lars

larskristensen@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-00 00:00

Lars Kristensen <larskristensen@mac.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg har et problem med La Cie DVD-ram, 9,4 GB, FireWire, jeg kan godt læse
> og skriv DVD'er i La Cie DVD-drevet, men jeg kan ikke læse dem i min
> Pismo/500's drev.

Problemet er ikke ualmindeligt, da det er først 4. generation (absolut
nyeste) af DVD drev der kan læse DVD-ram.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Der er boligløs per 1. december - ledig lejlighed i København?

Fra : Lars Kristensen

Dato : 30-11-00 17:27

> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen
>
> Der er boligløs per 1. december - ledig lejlighed i København?

Det har hverken sælger eller supporter hos La Cie vidst, i hvert fald har de
vedholdende holdt på at det måtte være lokalt på min Powerbook, der var et
problem, derfor har jeg kæmpet intenst med det indtil i formiddags.
Fakta - som jeg har fået det oplyst er at alle PowerBooks også de nyeste har
3. generations DVD-drev, selvom 4. generation har eksisteret i nogen
Jeg skal vel vente til næste generation af PB.

Men nu er det afklaret - spildt arbejde

mvh
lars