H U L K
Fra : Michael Skov

Dato : 27-06-03 11:39

Jeg er lige kommet hjem fra en ferie til NY og der var jeg inde og se hulk.

Vi var 3 inde og se den.
Jeg var den eneste der kunne lide den. Jeg har læst hulk i mange år og var
vild med filmen.
Den er klipper på en måde så der nogle gange et 3 billeder på skærmen og
stilen ligger meget op af de nye hulk blade.

Glæd jer hvis I er hulk fans
hvis ikke så er den nok for lang.

MU!

p.s. prøv og se om i kan spotte den gamle hulk (ham fra tv serien) han fik
er bragende bifald i den bif jeg var inde i (The Ziegfeld)

Fra : Per

Dato : 27-06-03 13:28

> p.s. prøv og se om i kan spotte den gamle hulk (ham fra tv serien) han fik
> er bragende bifald i den bif jeg var inde i (The Ziegfeld)

Lyder fedt! Er det Lou Ferrigno eller Bill Bixby, der er med?

Fra : Per Moreau

Dato : 27-06-03 13:49

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder fedt! Er det Lou Ferrigno eller Bill Bixby, der er med?

Lou Ferrigno spiller med, men har intet med personen Banner eller Hulk at
gøre, han spiller kun en sikkerhedsvagt: http://us.imdb.com/Title?0286716

Fra : Kim Jensen

Dato : 27-06-03 14:16

> p.s. prøv og se om i kan spotte den gamle hulk (ham fra tv serien) han fik
> er bragende bifald i den bif jeg var inde i (The Ziegfeld)

Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen. Hvem er det lige
man hylder? Og er vedkommende tilstede i biografen?

Kim Jensen

Fra : Michael Castensen

Dato : 27-06-03 14:16

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen. Hvem er det lige
> man hylder? Og er vedkommende tilstede i biografen?

ROFLMAO

---

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-06-03 14:21

Kim Jensen wrote:
> Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen. Hvem er det lige
> man hylder? Og er vedkommende tilstede i biografen?

Det hænder. Har selv oplevet det et par gange i USA og herhjemme.

Tenz.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-06-03 14:47

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen. Hvem er det lige
> man hylder? Og er vedkommende tilstede i biografen?

Det er vel egentligt ikke så meget anderledes end, at mange sidder og råber
og klapper til en fodboldkamp i fjernsynet? Det er blot en måde at udtrykke
umiddelbar begejstring over det sete på.

(... og jeg så godt smiley'en

--
Jens Thomsen

"There are three sides to every story: yours, mine, and the truth. No one is
lying."
- Robert Evans

Fra : Subject

Dato : 27-06-03 16:06

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> writes:

> Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen. Hvem er det lige
> man hylder? Og er vedkommende tilstede i biografen?

Det er en fælles tilkendegivelse af, at man har haft en god
oplevelse. Den bør ikke være afhængig af personers tilstedeværelse.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Michael Castensen

Dato : 27-06-03 19:47

"Subject" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en fælles tilkendegivelse af, at man har haft en god
> oplevelse. Den bør ikke være afhængig af personers tilstedeværelse.

Jeg synes, at det er ulogisk. Sådan noget kunne jeg aldrig finde på at gøre.

---

Fra : Subject

Dato : 27-06-03 20:01

"Michael Castensen" <@> writes:

> Jeg synes, at det er ulogisk. Sådan noget kunne jeg aldrig finde på at gøre.

Det er ulogisk at slå hænderne sammen efter at have overværet
skuespillere opføre et teaterstykke.

Det er ulogisk at råbe og skrige ved en fodboldkamp.

Alligevel gør vi det.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : Michael Castensen

Dato : 27-06-03 20:08

> Det er ulogisk at slå hænderne sammen efter at have overværet
> skuespillere opføre et teaterstykke.
>
> Det er ulogisk at råbe og skrige ved en fodboldkamp.
>
> Alligevel gør vi det.

Jeg gør ikke!

---

Fra : PerX ...

Dato : 29-06-03 14:43

In article <3efc4332$0$97256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, kj@jmt.dk
says...

> Jeg har så aldrig forstået folk, der klapper i biografen.

Det er dem som går op i filmen. Det er det som gør det godt at se på
præmiere dagen, frem for er par uger senere når det folk som halv sover
der lige skal have tag over hovedet i et par timer.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-06-03 14:51

Michael Skov wrote:

> p.s. prøv og se om i kan spotte den gamle hulk (ham fra tv serien) han fik
> er bragende bifald i den bif jeg var inde i (The Ziegfeld)

Mon ikke det var fordi, de hellere ville have set ham i rollen som HULK,
end den der klat modellervoks?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-06-03 15:05

Michael Skov wrote:
> [...]
> Den er klipper på en måde så der nogle gange et 3 billeder på skærmen og
> stilen ligger meget op af de nye hulk blade.

Jeg er stor Hulk fan og selv om jeg ikke ligefrem vil kalde den for lang
så blev jeg desværre en smule skuffet. De første tre kvarter var rigtigt
fede og den anderledes klipning fungerede utrolig godt, men desværre
syntes jeg at CGI Hulk det meste af tiden fungerede ufattelig dårligt.

Close-ups'ne var generelt gode og de scener der foregik i meget dæmpet
belysning var generelt også ganske ok da den mørkere Hulk-farve efter
min mening så langt mere troværdig ud en neon-Hulk. Nogle af
dagsscenerne så decideret dårlige ud og lugtede langt væk af
computergrafik. Lidt synd at Ang Lee ikke gjorde mere brug af
split-screen i disse scener så han kunne have både closeups samt
distanceshots på samme tid så man ikke ville lægge så meget mærke til
hvor dårligt disse fungerede.

Slutningen skuffede mig også fælt og af dem jeg så den sammen med var
jeg den eneste der lod til at fatte hvad det var der skete. Ikke
ligefrem en god måde at slutte en film på. Der var også elementer ved
Hulk's modstander der virkelig gik mig på og ødelagde filmen lidt for mig.

På trods af alt dette syntes jeg dog alligevel at filmen er seværdig,
men den går aldrig hen og bliver rigtigt god. Actionsekvenserne virker
desværre meget statiske og en smule kedelige når først man er kommet sig
over at han er stærkere end de fleste.

Tenz.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 27-06-03 18:00

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Den klipning med flere skærme på en gang syntes jeg er ved at blive moderne
igen.
F. eks i Phonebooth hvor samtalerne foregår ved at man ser den anden person
i et lille kvadrat i den ene side nogenlunde midt i.
Det virker sært og anderledes lige når man ser det, men virker egenligt
ganske godt når man vender sig til det

Er det fordi det er ved at blive lidt retro med den slags klipninger eller
hvad

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 30-06-03 02:42

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message news:<fc.0073fb6b054cd45b0073fb6b054cd45b.54cd52b@net.dialog.dk>...
> [...]
>
> p.s. prøv og se om i kan spotte den gamle hulk (ham fra tv serien) han fik
> er bragende bifald i den bif jeg var inde i (The Ziegfeld)

Tja... jeg må indrømme at jeg synes den er GABENDE kedelig. (mulig
spoilervarsel - læs videre på eget ansvar!)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Den tager 40 minutter bare at komme igang! Og når der så endelig sker
noget, så er det så lidt at det ikke er relevant! filmen virker (på
mig) uengageret og ligegyldig, og effekterne er ikke noget at skrive
hjem om heller ... selv om jeg vel lige har gjort netop det.

Mit råd? Find en anden film at se... The Hulk er ikke noget værd. Til
gengæld har de fået mig til at se de gamle films - og de er markant
bedre...

Keld Landin-Petersen.