Skagentræf ... fælleskørsel fra Århus?
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 27-06-03 09:14

Oss´ mig... oss´ mig Oliver Bruchhaus søger kørekammerater fra
Kolding til Skagen ..... jeg kun fra Århus til Skagen.

Nogle fra Århus der skal derop torsdag 10/7? Jeg regner med at trille afsted
omkring kl. 10, men det kan naturligvis ændres. Kunne være hyggeligt at
følges. Giv lyd!

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk

Fra : ZX-10

Dato : 27-06-03 09:44

Vi kører Ondag kl 8.00, da vi vil have kofesten med om aftenen så har du
lyst kan du da bare kikke forbi klubben på det tidspunkt. Du kan evt svare
i vores gæstebog, hvor der oxo kommer nærmere ang Skagen...
M.V.H.
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Toshido - AROS Motorcykel Klub <henriknedergaard(nospam)@hotmail.com> skrev
i en nyhedsmeddelelse:bdgubg$5uj$1@sunsite.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-06-03 13:49

Du kan evt. følges med nogle Raptusser derop

Men jeg ved ikke helt hvor, ,hvornår, hvorfor osv...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 28-06-03 11:08

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote:
> Du kan evt. følges med nogle Raptusser derop
> Men jeg ved ikke helt hvor, ,hvornår, hvorfor osv...

----------------------
Hej Nielsen. Jep! det kunne være hyggeligt at trille derop sammen. Skal du
selv derop i år, eller springer du igen fra?

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard
og Frk. Solvej AKA SV650SX-Yellow

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=64

Fra : Brian W.

Dato : 27-06-03 14:45

Toshido - AROS Motorcykel Klub wrote:
> [...]
>
> Nogle fra Århus der skal derop torsdag 10/7? Jeg regner med at trille
> afsted omkring kl. 10, men det kan naturligvis ændres. Kunne være

JEbs jeg tager afsted Torsdag sammen med en kammerat.
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 28-06-03 11:06

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:>
> JEbs jeg tager afsted Torsdag sammen med en kammerat.

------------------
Hej Brian. Lad os finde ud af, om der er flere "DFM kanutter" fra
Århusegnen, som gerne vil deltage "Skagen-Expressen" om torsdagen. Det kunne
være hyggeligt at køre sammen. Så er vi også flere der kan støtte hinanden,
når politiet står i Ålbæk og checker længden på bagskærme. Det plejer at
skæppe godt i bødekassen ;o(

Hvis du ikke vender tilbage ang. køreturen, så gør jeg
På genhør.

Fra : JM

Dato : 29-06-03 18:54

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bdjpb8$cet$1@sunsite.dk...

> [...]
> skæppe godt i bødekassen ;o(
>
> Hvis du ikke vender tilbage ang. køreturen, så gør jeg

Jeg er klar på at stige på "Expressen" i Århus torsdag.

Jesper Madsen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=329

Fra : Brian W.

Dato : 30-06-03 17:54

JM wrote:
> "Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> skrev
> i en meddelelse news:bdjpb8$cet$1@sunsite.dk...

> Jeg er klar på at stige på "Expressen" i Århus torsdag.

Det lyder fint. Jeg regner med at tage afsted efter fyraften.