TYVERI/HJÆLP !!!!!!
Fra : Jan Meyer

Dato : 26-06-03 18:03

Hej alle

Vi - Special Motorcykler i Aalborg - har natten mellem d.25 og d.26/6 fået
stjålet vores firmabil.
Reg. nr. OE 97.985 årgang 1996
Det drejer sig om en speciallavet WW Transporter i hvid , desværre uden
specielle kendetegn.
Det specielle ved den er, at bagenden kan sænkes hydraulisk indefra.
Indvendig er der en foldbar lift.
Modellen er en benzin 2,5 m/sorte ruder , dobbelt bagdør , træk , kort
karrosseri , helt nye 15´ alufælge , højttalerpanel i loft over sæder.
Bilen var , da den blev stjålet, pæn og velholdt , det er den måske ikke
mere
Hvis nogen kan hjælpe , kan vi kontaktes på tlf. 98127110 eller fax
98128380.

Med venlig hilsen

Jan Meyer

Special Motorcykler
www.specialmc.dk
specialmc@mail.dk
www.mcnet.dk/Special/special.htm

Fra : garmin

Dato : 26-06-03 19:16

> Det specielle ved den er, at bagenden kan sænkes hydraulisk indefra.
> Indvendig er der en foldbar lift.

Hvor har i fået lavet det ?
Jeg har søgt efter nogen der kan lave det til en handicap-bus (kørestole).
Håber i finder "dyret", skal nok holde øjnene åbne.

Garmin

Fra : Jan Meyer

Dato : 26-06-03 20:12

"garmin" <garmin@-NS-tyre.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har søgt efter nogen der kan lave det til en handicap-bus (kørestole).
> Håber i finder "dyret", skal nok holde øjnene åbne.

Hvis du sender en mail til vores firma mail skal du få besked imorgen.

Mvh. Jan

Fra : Bjørn S

Dato : 26-06-03 21:12

"garmin" <garmin@-NS-tyre.dk> skrev

> Hvor har i fået lavet det ?
> Jeg har søgt efter nogen der kan lave det til en handicap-bus (kørestole).

www.sahva.dk kan måske hjælpe, det er da noget af det de driver med, og har
afdelinger over hele landet.
Mener også de var indvolvert i noget af de første ombygginger af Jason Watts
racer, for nu at holde os en lille smule på sporet

Pris og kvalitet kænder jeg dog intet til.

--
/Bjørn

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-06-03 23:27

garmin wrote:

> Hvor har i fået lavet det ?
> Jeg har søgt efter nogen der kan lave det til en handicap-bus
> (kørestole). Håber i finder "dyret", skal nok holde øjnene åbne.

Du kan evt. forsøge dig hos Handy Mobil i Herning, de laver faktisk ikke
andet. Vi har fået monteret kørestolslift i vores Sprinter hos dem. Og jeg
ved, at de laver temmelig mange handicap-køretøjer.

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-06-03 21:21

Jan Meyer wrote:
> Hej alle
>
> Vi - Special Motorcykler i Aalborg - har natten mellem d.25 og
> d.26/6 fået stjålet vores firmabil.
> Reg. nr. OE 97.985 årgang 1996

Ahhgh... det var da for surt! Skal nok holde mine øjne åbne i Aalborg
imorgen og efterfølgende dage!

Skriv gerne herinde i gruppen igen hvis den bliver fundet! Og evt. efterlys
bilen ved Aalborg Taxa og minicab!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-06-03 23:31

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250

"Jan Meyer" <janmeyer@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere
> Hvis nogen kan hjælpe , kan vi kontaktes på tlf. 98127110 eller fax

Nedtur.. Men Gug er under observation!

> Med venlig hilsen
>
> Jan Meyer
>
> Special Motorcykler