Flytning til Telmore/nyt SIM-kort
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 26-06-03 17:52

Hej med jer

Jeg har netop været inde på Telmores website for at flytte til dem i
stedet for Orange. I bekræftelsen står der, at man får tilsendt et nyt
SIM-kort - hvordan får man så overført sine telefonnumre m.m., når alle
oplysninger er registreret på det gamle SIM-kort? Jeg har en Sony
Ericsson t68i.

--
med venlig hilsen Birgitte

Fra : Kenneth Felber

Dato : 26-06-03 18:00

[2900] Birgitte Behrendt wrote:

> [...]
> SIM-kort - hvordan får man så overført sine telefonnumre m.m., når alle
> oplysninger er registreret på det gamle SIM-kort? Jeg har en Sony

det gør man ikke....

Der venter dig et par timers nummer overflytning... Manuelt....

Fra : JMo.

Dato : 26-06-03 18:05

Kenneth Felber <kenny@skummer.com> wrote in

> det gør man ikke....
>
> Der venter dig et par timers nummer overflytning... Manuelt....

Sludder og vrøvl..

Vælg "Telefonbog" -> "Avanceret" -> "Kopier fra SIM".

Nu er alle dine kontakter kopieret fra SIM-kort til din telefon.

Hvis du vil overføre dem til dit nye SIM-kort, i stedet for blot at have
gemt dem i telefonen, sætter du dit nye kort i telefonen, og vælger:

"Telefonbog" -> "Avanceret" -> "Kopier til SIM".

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-03 07:44

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in message
> [...]
> gemt dem i telefonen, sætter du dit nye kort i telefonen, og vælger:
>
> "Telefonbog" -> "Avanceret" -> "Kopier til SIM".

Os med 3310 må så se frem til et par timers tasten

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Fischer

Dato : 27-06-03 08:10

> Os med 3310 må så se frem til et par timers tasten

Eller I kan låne en ordentlig telefon til at flytte numrene med.
Alternativt køb en Chipy SIM-manager.

--
*Fischer
Nu kun 4 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : S@ndman

Dato : 27-06-03 08:18

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eller I kan låne en ordentlig telefon til at flytte numrene med.
> Alternativt køb en Chipy SIM-manager.
>
> --
Hvad er en Chipy SIM-manage, hvor kan man læse om den og
hvad koster den...??

S@ndman

Fra : Fischer

Dato : 27-06-03 08:21

> Hvad er en Chipy SIM-manage, hvor kan man læse om den og
> hvad koster den...??

Det er en kortlæser til SIM-kort.
Se mere her:
http://www.chipy.dk/
http://shor.ter.dk/624797596

Fra : benny.dk

Dato : 27-06-03 08:23

http://www.thansen.dk/product.asp?c=150720758&n=443666806&pn=443667104

Fra : brokmar

Dato : 28-06-03 08:49

----- > > > > Os med 3310 må så se frem til et par timers tasten

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=150720758&n=443666806&pn=443667104

Ikke alene fungerer Chipy udmærket når man skal kopiere telefonbogen fra det
gamle SIM kort til et nyt, men den er også god at have når man skal
redigere/tilføje tlf. numre.
På mit gamle Sonofonkort var der plads til 125 - på det nye fra Telmore kan
min Nokia 3310 rumme 200 navne og tlf numre. Man får jo ondt i
tommelfingeren af at taste så mange ind !
Kan klart anbefales.

vh
brokmar