Hvilke cykler er der til "Test under broen~
Fra : RacerNiels

Dato : 31-03-01 14:33

Hej fellow bikers!

Jeg ville lige høre om jeg skulle slå et smut forbi Nyborg og
prøvedrømmecyklen: TRX850...

Er der nogen der ved hvilke cykler der er til at prøve???

Løftet venstre,
Niels

Fra : m.grewy

Dato : 31-03-01 15:13

Næsten alt fra yamaha

Hilsen
Michael

Fra : Albert

Dato : 31-03-01 18:00

> Jeg ville lige høre om jeg skulle slå et smut forbi Nyborg og
> prøvedrømmecyklen: TRX850...

Nope !

> Er der nogen der ved hvilke cykler der er til at prøve???

Af dem der var tilbage kl 17 (der røg nogle stykker :

R1
Thunderace+cat
2 små + 1 stor fazer (600+1000)
XJ600+900
2xFJR1300 (prøv dem!!)
XT600
DT175
samt en masse med trinbræt (sorry, men de interesserer mig ikke,
så jeg så ikke lige hvad det var for nogle)

R6 + XJR1300 holdt ikke længere end til middag

Mvh Albert

Fra : Kim Hansen

Dato : 31-03-01 18:04

On Sat, 31 Mar 2001 15:33:26 +0200, "RacerNiels"
> [...]

>prøvedrømmecyklen: TRX850...
>
>Er der nogen der ved hvilke cykler der er til at prøve???

Sidste år var den der ikke jeg ville også gerne prøve
den. Der var en der lige var inde og vende på en, Den sagde
bare godt. Men den blev kørt væk igen.
Tror at jeg lige stikket snuden forbi imorgen. Det kunne jo
være

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF