ARGh... link til runas blackliste
Fra : Tommy Fer

Dato : 26-06-03 16:22

Hej NG

HAr brugt 10 min på google nu

men var der ikke en der havde den på sin hjemmeside?

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-06-03 17:11

> men var der ikke en der havde den på sin hjemmeside?
>
> mvh Tommy Fer

www.diversion.dk

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-06-03 17:32

Thomas Jensen wrote:

> www.diversion.dk

Det var pudsigt som alle de sjove modeller er blacklistet

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 26-06-03 19:56

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> wrote in message

> Det var pudsigt som alle de sjove modeller er blacklistet
Ja selv en GL1100 Goldwing sikkert en racer LOL.

Mvh.
Steno
GL1100 1982
CB750 1976

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-06-03 20:59

Anders Houmark wrote:

> Det var pudsigt som alle de sjove modeller er blacklistet

Sludder De vil gerne forsikre en GSX-R250

Allan Bojesen

Fra : SLP/JM

Dato : 27-06-03 06:36

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en > > Sludder De vil
gerne forsikre en GSX-R250

Ja, og VFR 400, RVF 400 og CBR 400 - men sjovt nok kræver GSX-R 400 og FZR
400 dispensation

--
Susanne

Fra : Christian Knudsen

Dato : 27-06-03 08:51

"SLP/JM" <madcat@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en > > Sludder De vil
> gerne forsikre en GSX-R250
>
> Ja, og VFR 400, RVF 400 og CBR 400 - men sjovt nok kræver GSX-R 400 og FZR
> 400 dispensation

Der ser også ud til at være problemer, hvis man har en af de fede
Egli'er.... (*LOL*)

mvmch
christian

Fra : Michael Madsen

Dato : 27-06-03 06:21

Anders Houmark wrote:

> Det var pudsigt som alle de sjove modeller er blacklistet

Hvilke selskaber har denne liste????

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 26-06-03 20:09

Det ville da være nemmere for dem at lave en liste med de mc'er som de gerne
ville have ind

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Benz...

Dato : 27-06-03 07:52

> www.diversion.dk

Den liste er godt nok ren morskab!!

mvh Benz R6

Fra : Streetteam

Dato : 27-06-03 08:21

Hvorfor lave en liste ?
Der burde jo blot stå ALLE MC'er !

Jeg var selv ude for at Baltica ville have 25.000 kr. om året for en kasko
på en gs500 til 50.000 kr. selvom jeg havde egne og firmaforsikringer hos
dem.

Dagen efter flyttede jeg alle mit firmas og mine egne forsikring til et
andet selskab.

Så jeg er ikke tryg ved baltica.

Men straf dem ved at flytte alle forsikring til de selskaber der er mc
venlige ( og har I indflydelse på hvor andre forsikringer tegnes f.eks.
firmaet, medarbejdernes osv. -så flyt dem også).

Mvh Steetteam

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 29-06-03 21:53

Det var smuk og solrig dag da Streetteam skrev
news:3efbf05a$0$5150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> Jeg var selv ude for at Baltica ville have 25.000 kr. om året for en
> kasko på en gs500 til 50.000 kr. selvom jeg havde egne og
> firmaforsikringer hos dem.

Den kan jeg da godt slå. Mine forsikringer var hos TopDK, og de ville have
21.000 i kasko for en gsx-r 250 til 23.000.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 27-06-03 11:16

se nu ordentligt på den liste...der står ikke at cyklerne er blacklistet men
blot at de kræver dispensation !

jeg har min mille hos dem, det kræver bare at en af deres assurandører taler
lidt godt for dig.

at få rs125 var heller ikke noget prob selv om begge cykler er "blacklistet"
har man alle sine forsikringer hos dem er der sikkert ikke noget problem i
at få dem forsikret !

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-06-03 11:32

> [...]
men
> blot at de kræver dispensation !
>
> jeg har min mille hos dem, det kræver bare at en af deres assurandører

jeg er elite mcíst hos dem.
Jeg kan få alle mcér har jeg forstået, men skal lige bygge en garage først,
og den må ikke være af træ.
Hvorfor det med materialet forstår jeg ikke, for døren i en garage er da
ikke af mursten

Fra : Michael Madsen

Dato : 27-06-03 11:53

Nu siger i begge at i har forsikringer hos dem???? Men hvem er de??? Der
står ingen steder hvem de er, og har da så da lige at der var en posting om
at det er for sjov...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-06-03 11:58

> Nu siger i begge at i har forsikringer hos dem???? Men hvem er de??? Der
> står ingen steder hvem de er, og har da så da lige at der var en posting
om
> at det er for sjov...

http://home.pi.be/~vandeuna/yves/bart.gif

)

nej seriøst, runa forsikring er et selskab man kan komme i, hvis man har
visse erhverv, medlem at visse fagforeninger eller klubber.

www.runa.dk

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 27-06-03 12:28

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> jeg er elite mcíst hos dem.
> Jeg kan få alle mcér har jeg forstået, men skal lige bygge en garage
først,
> og den må ikke være af træ.

min er af træ.....og det har de ikke nævnt noget af til mig (jeg var også
elitebelist indtil maj15 sidste år)

Lasse
Mille & Karin & Neelix