athena evo??
Fra : kion

Dato : 26-06-03 14:41

hej..

jeg har lig købt et athena evo kit...

det er en en hel stark bund pakninger med der er 1 a kober og de andre er a
papir??

hvorfor er der så mange bund pakninger...??

/kion

Fra : m.o.b.

Dato : 26-06-03 18:41

Var der også dengang jeg købte min Athena Racing cylinder.
Jeg brugte alu bundpakningen. Det kan fx. være hvis dit squish
ik er ordentligt, så kan man smække 2 bundpakninger på. God
fornøjelse med monteringen!

Fra : kion

Dato : 26-06-03 19:15

>Det kan fx. være hvis dit squish
> ik er ordentligt

klart nok.. næste gang kjeg spørg om noget tænker jeg lig først... men
mange tak.

>God fornøjelse med monteringen!

JO TAK...

/kion

Fra : Freeman^

Dato : 27-06-03 23:34

"kion" <kion@mail.dk> skrev i en meddelelse

> klart nok.. næste gang kjeg spørg om noget tænker jeg lig først... men
> mange tak.

> JO TAK...
>
> /kion
>
> Der er intet der hedder Athena evo! Derimod er der noget der hedder Athena
Racing..

Der burde være en manual med, om hvad squiset skal være, for at den yder
optimalt... ( Husk en ordenlig potte og stor karb )

Fra : m.o.b.

Dato : 28-06-03 11:13

Athena
> Racing..

Evo & Race!

> Der burde være en manual med, om hvad squiset skal være, for at den yder
> optimalt... ( Husk en ordenlig potte og stor karb )

Der er ik nogen manual med, kun et lille katalog

Fra : kion

Dato : 29-06-03 13:26

> Der er intet der hedder Athena evo! Derimod er der noget der hedder
Athena
> Racing..

nu skal du ik spille alt for smart for der sku athena evo på manualen...

bare for de du køre en eller anden skod thansen cylle..

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 29-06-03 14:46

luk da drenge!
Freeman^ har ret!
der er ik noget der hedder Athena evo! det er bare et kit der ska svare lidt
til et evo kit..! det er forhandlerne der har døbt det det...! for at fremme
salget..! for alle scooterfreaks savler jo når de hører om evo kit ;)

Hilsen Casper

hvis der kommet andre evo kit så kom med bevis

Fra : m.o.b.

Dato : 29-06-03 15:31

> [...]
fremme
> salget..! for alle scooterfreaks savler jo når de hører om evo kit ;)

Hvis det er importøren, hvordan kan det så gå til at der står Evo i Athena
bladet?

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 30-06-03 08:27

hva sprog står det på i din brochure???

Fra : m.o.b.

Dato : 30-06-03 09:07

Tror det var engelsk, men er ik sikker for den ligger ikke her pt.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-07-03 12:42

"kion" <kion@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Athena
>
> nu skal du ik spille alt for smart for der sku athena evo på manualen...
>
> bare for de du køre en eller anden skod thansen cylle..

tror nok freeman har liiidt mere forstand på seriøs tuning end de fleste
herinde..

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2'er? kig www.golf2.dk