Hotkeys
Fra : Mike Johnson

Dato : 26-06-03 14:00

Hej

Findes der en måde hvorpå man kan se hvilke hotkeys der er defineret i Word
2000 og evt. rette i de henvisninger som de måtte pege på (fx. makro /
funktioner) ?

TIA

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 26-06-03 14:41

Det ser ud til at virke alligevel. :-/

Fra : Stefan Majland

Dato : 26-06-03 20:16

Jeg fik for ca en måned siden dette link
http://www.cybraryn.com/support/resources/keyboard.asp
det kan måske hjælpe dig

On Thu, 26 Jun 2003 13:59:40 +0100, "Mike Johnson"