told og moms af pakke
Fra : Bo Christensen

Dato : 26-06-03 11:42

hej derude,
købes en vare via en amerikansk website, med hovedsæde i usa osv,
hvis pakken (med varen) afsendes fra taiwan, hvorfra skal man betale
told/skat, usa eller taiwan ?
mvh bo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 26-06-03 15:10

Bo Christensen wrote:

> købes en vare via en amerikansk website, med hovedsæde i usa osv,
> hvis pakken (med varen) afsendes fra taiwan, hvorfra skal man betale
> told/skat, usa eller taiwan ?

Uden for EU, tjek T*S.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : bo christensen

Dato : 26-06-03 20:48

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message

> Uden for EU, tjek T*S.
>
> --
> Med venlig hilsen Erik G. Christensen
> Rådgiver for flere danske svinebønder.
> Søhøjlandets Landboforening tlf 8682 2666

hej,
det har jeg kigget igennem,
der er ikke en beskrivelse af ovenstående scenarie
mvh bo

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 26-06-03 22:43

"bo christensen" skrev: