superblackbird filmklip
Fra : Regin Thomsen

Dato : 26-06-03 11:19

jeg fandt engang et filmklip på nettet, som dr1 havde lavet, hvor de testede
en honda superblackbird cbr1100 nede i tyskland. de skulle bare se om den
virkelig kunne klare de 300 km/t. de monterede et kamera på den, så kunne
man se speedometret, og det kunne den altså godt...

jeg skal bruge et link til dette filmklip, det ligger vel stadig på nettet
et eller andet sted... nogen der ved hvor?

thomsen

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 26-06-03 11:35

"Regin Thomsen" <rth@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

> jeg skal bruge et link til dette filmklip, det ligger vel stadig på nettet
> et eller andet sted... nogen der ved hvor?

Prøv at kigge på http://www.carftp.com/ , der fandt jeg det.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 26-06-03 11:44

kenn@diversion.dk <kenn@nospam.dk> skrev:
>"Regin Thomsen" <rth@obel.auc.dk>
>skrev i en meddelelse

>Prøv at kigge på
>http://www.carftp.com/ , der fandt jeg det.

Eller her: http://bikepics.com/bikemovies/ der er
ihvertfald lidt at vælge imellem!

--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 26-06-03 13:46

Hejsa .....

Kig inde på vores club-hjemmeside, der ligger flere film med Honda
Blackbird.

www.honda-blackbird.dk

M.v.h.

Søren Skovgaard

- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com

Fra : Regin Thomsen

Dato : 26-06-03 18:12

tak! lige det jeg søgte....
(http://www.honda-blackbird.dk/film/Specielle/cbr1100xx.mpg)

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 26-06-03 13:52

Regin Thomsen wrote:
> jeg skal bruge et link til dette filmklip, det ligger vel stadig på
> nettet et eller andet sted... nogen der ved hvor?

Hmm, det kan jeg ikke klare, men jeg har det liggende på PC'en, hvis du har
et sted hvor jeg kan uploade det til så gør jeg det gerne.
Det fylder 35MB.

Jens
SuperBlackRD

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-06-03 23:55

Tjek lige hvor tørstig sådan en blackbird er ved de hastigheder!!!!

Når nu blackbird nævnes, så kan jeg ikke lade være med at tænke på Chris og
Chokoladefabrikken, hvor han fortælller chefen at han er kommet til at sluge
en solsort !!!

Mvh Thomas
GSXR 250

Fra : JM

Dato : 29-06-03 19:04

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> Chokoladefabrikken, hvor han fortælller chefen at han er kommet til at

Hmmm.. der kunne jo også være en anden grund....
Føreren af Solsorten er nu afdøde Chris Hummelshøj, may he rest in peace...

Fra : Christian Knudsen

Dato : 30-06-03 14:53

"JM" <nnn926@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm.. der kunne jo også være en anden grund....
> Føreren af Solsorten er nu afdøde Chris Hummelshøj, may he rest in
peace...

Det har jeg ikke hørt noget om ?!?!

mvmch
christian

Fra : Brian W.

Dato : 01-07-03 14:21

Christian Knudsen wrote:
> "JM" <nnn926@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ikke hørt noget om ?!?!
>
> mvmch
> christian

Jebs den er god nok. Total amatøragtigt. Han og en fotograf skulle tage
billeder af en kværn, rundt i et uoverskueligt sving. De aftaler at
fotografen skal give tegn hvis der kommer nogen modkørende rundt i svinget.
Det gjorde der så !!!! men enten så chris ikke tegnet, eller også var der
ikke noget tegn. Ihvertfald kom der en lastbil på tværs.
Tragisk

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Christian Knudsen

Dato : 01-07-03 16:47

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det gjorde der så !!!! men enten så chris ikke tegnet, eller også var der
> ikke noget tegn. Ihvertfald kom der en lastbil på tværs.

Ja, det er sgu lidt kedeligt...
Som du siger også - lidt amatøragtigt.
Jeg håber om ikke andet at han kører rundt på mc i himlen :))

mvmch
christian