Vedr. Video
Fra : Andreas Andersen

Dato : 28-11-00 09:01

Har jeg mulighed for at lagre mine evt. film på en alm.video til Vhs bånd.
Videoén har IKKE SVHS, derfor ved jeg ikke lige hvordan det skulle lade sig
gøre.?
Der er udgang på min powerbook med svhs, og jeg kan godt få et billede på
min fjensynsskærm/TV, men jeg kan ikke Bånde det..?
Kan man evt. få et 3 delt kabel til videoén i den anden ende, fordi der er
indgang på videoen, til et alm. video kamera.??

Mvh

A.Andersen

a.c@12move.dk

Fra : Christensen DK-4200

Dato : 28-11-00 09:41

Andreas Andersen <a.c@12move.dk> wrote:

> [...]
> Der er udgang på min powerbook med svhs, og jeg kan godt få et billede på
> min fjensynsskærm/TV, men jeg kan ikke Bånde det..?
Dit Tv har altså SVHS indgang. Har det ikke også Scart hvor du kan
trække VHS fra?
> Kan man evt. få et 3 delt kabel til videoén i den anden ende, fordi der er
> indgang på videoen, til et alm. video kamera.??
Prøv Brinck Electronik...
Prøv også rec.video.desktop hvis du er videofan.