Mac + RealPlayer?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 26-06-03 10:12

Jeg har hentet en 'RealPlayer Basic', der skulle kunne bruges med OS <
8.5(?)
(Bruger 8.1)

Den virker for så vidt også - men hver gang (radio)programmet 'slipper
op', fryser Mac'en!

Hvad kan det mon skyldes - og er der noget at gøre ved det??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper

Dato : 26-06-03 20:45

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> op', fryser Mac'en!
>
> Hvad kan det mon skyldes - og er der noget at gøre ved det??

Du har selv skrevet det: Du bruger 8.1, men den Real Player du bruger
kræver 8.5. Installér evt. en ældre version af Real eller en nyere
version af MacOS. 8.1 er fra Ruder Konges tid!

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 26-06-03 23:20

Jesper <invalid@invalid.invalid> wrote:
> Du har selv skrevet det: Du bruger 8.1, men den Real Player du bruger
> kræver 8.5.

Nix - hvis du læser hvad jeg skrev, vil du se, at der stod: 'køre med OS
"mindre end" 8.5'! :)

> Installér evt. en ældre version af Real

skulle således ikke være nødvendigt(?)

> eller en nyere
> version af MacOS. 8.1 er fra Ruder Konges tid!

Næppe muligt/hensigtsmæssigt på en Performa 6200 med blot 40 MB fysisk
RAM! :))

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper

Dato : 27-06-03 14:34

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Nix - hvis du læser hvad jeg skrev, vil du se, at der stod: 'køre med OS
> "mindre end" 8.5'! :)

Du må se at få styr på dine matmatiske tegn: < betyder større end og >
betyder mindre end.

> skulle således ikke være nødvendigt(?)

Prøv alligevel!

> Næppe muligt/hensigtsmæssigt på en Performa 6200 med blot 40 MB fysisk
> RAM! :))

Jeg er meget enig! Men nu kan du få kratigere brugte macmodeller så
billigt, at det bare om at få fyret det gamle lort af!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 27-06-03 17:08

Jesper <invalid@invalid.invalid> wrote:
> Du må se at få styr på dine matmatiske tegn:

I lige måde!

< betyder større end og >
betyder mindre end.

Så må det da være lavet om siden sidst! :))

(Jeg har fjernet citat-tegnene fra det citerede (linie 7 - 8) for at
modvirke (yderligere) tegnforvirring)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Mikael Kern

Dato : 23-07-03 19:25

> Du må se at få styr på dine matmatiske tegn: < betyder større end og >
> betyder mindre end.

Hvem er det lige der kan læse - og hvem sov i matematiktimen? Det er
lissom noget med, hvor man ser det fra... altså: OS X > OS 9 > OS 8 >
7 > 6 >>>> ;->

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-06-03 00:24

h2vh@post6.tele.dk (hans h.v. hansen) writes:
>Næppe muligt/hensigtsmæssigt på en Performa 6200 med blot 40 MB fysisk
>RAM! :))
Realplayer og Mac har nu aldrig været nogen god kombination. Det kan køre,
men hverken stabilt eller hurtigt.

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 27-06-03 08:42

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:
> Realplayer og Mac har nu aldrig været nogen god kombination. Det kan køre,
> men hverken stabilt eller hurtigt.

Næh, det har faktisk også været mit indtryk fra de få gange, hvor jeg
tidligere har forsøgt mig - så jeg må alligevel nok hellere få sparet
sammen til et par billige højttalere til min peecee! :)

--
med venlig hilsen
Hans