NU skal det være
Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-06-03 08:33

Efter at have bandet over at jeg har svært ved at gå op på 3. sal, efter at
skal kæmpe mig op af sofaen pga. vægten, så har jeg besluttet mig at nu vil
jeg tabe mig...

Jeg har jo desværre det problem med tiden, men det har jeg fået løst på en
god måde (syntes jeg selv).

Min plan er at jeg i weekenderne laver "madpakker" med grønt og lidt kø' som
jeg fryser ned. Så skal jeg bare om aftenen tage næste dags mad op så det
kan tø op. Da jeg som regel først er hjemme kl 20 om aftenen pga. min lange
togtur, så spiser jeg i toget.

Derudover vil jeg i motionscenter for at få brændt lidt der. Jeg har tænkt
på at købe en motionscykel, men da det kære skatte væsen vil have sin del af
kagen, så må jeg hellere betale i et center. Det er jo så heldigt at på min
vej hjem, der ligger et lille center jeg kan besøge og bruge deres cykler...
så hvis jeg cykler 30-60 min. hver 2. dag, så burde jeg kunne se et
fremskridt....

Startvægt hedder: 140,1
Slutvægt hedder: 95,0

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Insideout

Dato : 26-06-03 09:28

"Niels Henriksen" <niels@biggsfjern.dk> skrev i en meddelelse

Hej Niels

> [...]
at
> skal kæmpe mig op af sofaen pga. vægten, så har jeg besluttet mig at nu

Ja og tage strømper på med en lang tang .

> [...]
> jeg fryser ned. Så skal jeg bare om aftenen tage næste dags mad op så det
> kan tø op. Da jeg som regel først er hjemme kl 20 om aftenen pga. min

Jeg mener du har fat i det rigtige, istedet for at bande over at man først
er hjemmer klokken lort så indretter man sig efter de ting man nu engang
skal her i livet.

> [...]
cykler...
> så hvis jeg cykler 30-60 min. hver 2. dag, så burde jeg kunne se et

Ja det virker, husk at få pulsen så højt op du kan men ikke mere end at du
kan cykle alle 30-60 minutter. Beløn ikke dig selv med sportsdrikke og andet
lad sveden og træningen være din belønning .

God vind.

Mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge05) den 23-06-2003 Vægt 145.3 kg.