Nyt perfekt slankemiddel
Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-06-03 08:27

ser man jo tit i annoncer hvor de lovpriser lige præcis deres produkt...

Nærlæser man så annoncen, så står der at testpersonerne har tabt så og så
mange kg i flere uge ved at indtage dette perfekte produkt..... sammen med
en kaloriefattig diæt.. jojo...

(bare lige lidt harme over slankemiddelproducenterne)

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Insideout

Dato : 26-06-03 09:20

"Niels Henriksen" <niels@biggsfjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kaloriefattig diæt.. jojo...
> (bare lige lidt harme over slankemiddelproducenterne)

Der er mange desperate mennesker derude derfor vil der desværre altid være
et marked for disse produkter.

mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge05) den 23-06-2003 Vægt 145.3 kg.