Bensinhane på GS 500
Fra : Posti

Dato : 31-03-01 13:27

Hej

Jeg har 2 ? til jer

1 Hvordan skal en benzin hane vende på en GS 500 for hhv. åben/lukket/res.
Det er desværre ikke muligt at se det på min, kun at der er en "lang"
arm med noget det ligner en pil.
( har ingen manual )

2 den er meget svær at dosere i gassen, det virker nærmest som en on/off
knap, kan de justeres ?
og hvis da , hvem vil i anbefale i Kbh. området ? (de sædvanlige krav
billigt og godt )

Mange tak

Posti
ny ejere af en GS500 '97

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-03-01 17:51

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> 1 Hvordan skal en benzin hane vende på en GS 500 for hhv. åben/lukket/res.
> Det er desværre ikke muligt at se det på min, kun at der er en "lang"
> arm med noget det ligner en pil.

Det her er lige fra hukommeren:
Hanen (pilen) nedad = åben
Hanen fremad = reserve
Hanen i den sidste stilling = Pri (bruges kun ved start efter længere tids
stilstand)
Der er ingen "lukket" stilling, da det er en vacuum-hane, så den er altid
lukket når motoren ikke suger.

Rittig