Hente spil på nettet
Fra : Laskedyret

Dato : 26-06-03 00:05

Hvilken software er den bedste.

Jeg har prøvet kazaa og emuleplus, og syntes det går meget langsomt.

Er der andre som er bedre?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-06-03 01:11

Laskedyret wrote:
> Hvilken software er den bedste.
>
> Jeg har prøvet kazaa og emuleplus, og syntes det går meget langsomt.

Det er ikke kazaa's skyld at det går langsomt.
Prøv at opdatere driverne til dit 56K modem.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Nic

Dato : 26-06-03 07:30

> Det er ikke kazaa's skyld at det går langsomt.
> Prøv at opdatere driverne til dit 56K modem.

Sagde manden der sidder med sin 256kbit... gu går det langsomt...
Prøv at få dig en ordentlig forbindelse, og så se om kazaa leverer varen. Det gør den ikke.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-06-03 06:29

"Laskedyret" <laskedyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken software er den bedste.
>
> Jeg har prøvet kazaa og emuleplus, og syntes det går meget langsomt.
>
> Er der andre som er bedre?

Prøv med WinMX, du kan hente programmet på:
www.winmx.com

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 26-06-03 10:38

Laskedyret wrote:
> Hvilken software er den bedste.
>
> Jeg har prøvet kazaa og emuleplus, og syntes det går meget langsomt.

Hvad med at betale for din software, nasserøv.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-06-03 10:43

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at betale for din software, nasserøv.

Hvad med at titulere folk ordenligt, er alt der ligger på din computer måske
lovligt?

Fra : Lars Wiberg

Dato : 26-06-03 14:46

On Thu, 26 Jun 2003 11:43:16 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

> Hvad med at titulere folk ordenligt, er alt der ligger på din computer måske
> lovligt?

Er det så underligt der findes mennesker som godt kan finde ud af at
holde sig inde for lovens rammer?

Der er flere af os der godt kan finde ud af at betale for tingene. Min
Forte Agent er registreret på lovlig vis. Selv min Windows XP er købt
og betalt. Den musik jeg lytter til kommer fra en musik forretning og
ikke fra WinMX eller Kazaa - og de spil jeg hygger mig med har jeg
hentet ned fra hylden i Bog & Idé.

Det er i grunden mærkeligt at folks lovlydighed er så forsvindende
lille når det kommer til eksempelvis computerspil (..musik, film og
alt muligt andet der kan kopieres for den sags skyld). Måske fordi det
er for let at slippe afsted med det?

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 26-06-03 15:39

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
> "Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Du er som sendt fra himlen. (Kaster op)

Fra : Jonas R.

Dato : 26-06-03 15:48

SNIP
En masse ting som vi har hørt en million gange før!

Nogen gider betale for meget andre gider ikke!

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 00:41

sex?
lol

Fra : Jonas R.

Dato : 27-06-03 16:06

SNIP
> sex?
> lol

Nope hehe!!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-06-03 15:54

> [...]
> lille når det kommer til eksempelvis computerspil (..musik, film og
> alt muligt andet der kan kopieres for den sags skyld). Måske fordi det

Misforstå mig ikke som pirat, jeg foretrækker også min SW original, men der
er altså gange hvor jeg lige sniger mig til at hente lidt på nettet for at
teste om det er noget jeg vil bruge penge på, det er jo ikke altid der
findes en demo af programmet/spillet..
Hvad angår musik og film så kan jeg sq godt forstå at folk inkl.
undertegnede DL fra diverse steder, ikke alle har råd til at betale omkring
300 kr. for en DVD eller 130-140 kr. for en CD, et lille regnestykke vil
hurtigt afsløre at en studerende ikke har råd til at købe den slags..

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 26-06-03 19:29

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> er altså gange hvor jeg lige sniger mig til at hente lidt på nettet for at
> teste om det er noget jeg vil bruge penge på, det er jo ikke altid der

Ak ja, den gamle sang. Selv hvis vi leger det er i orden, hvor tit er
det så lige du husker at købe softwaren - nej vel.

> [...]
> 300 kr. for en DVD eller 130-140 kr. for en CD, et lille regnestykke vil
> hurtigt afsløre at en studerende ikke har råd til at købe den slags..

Nej og en studerende har heller ikke råd til en bil, men det er
heldigvis de færreste som går ud og stjæler en!

Det er ikke en menneskeret at få ny musik, nye spil eller nye film og
hvor er logikken forresten i at man ikke har råd til spil, men godt kan
finde pengene til hardwaren der kræves for at spille spillene?

Har man ikke råd til nye spil, så kan de faktisk fås brugt til væsentlig
færre kroner og det samme gælder musik og film og der er jo også
tilbudsvarene. Eksempelvis har jeg lige købt Project IGI2 for 150.-
(brugt), og den nyeste CD med Cardigans for en 50'er (på tilbud).

Udover at i piratkopister nasser på os andre, så kan vi takke jer for en
lang række irritationsmomenter i hverdagen. I flæng kan nævnes
musik-CD'er der ikke kan spilles på alle afspillere, Macrovision der
besværlig sammenkoblingen af videogrej, licenskoder der skal indtastes,
computerspil der kræver CD-en i drevet pga. kopibeskyttelsen (som os der
køber spillene betaler for), stort besvær hvis man ønsker at bytte et
spil hvor forseglingen er brudt... jeg håber fandme i er stolte af jer
selv

mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 26-06-03 19:35

SNIP

Bliver du aldrig træt af, at prædke? Det er så trals at høre på!

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 26-06-03 19:45

On Thu, 26 Jun 2003 20:34:59 +0200, "Jonas R."
<corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

> Bliver du aldrig træt af, at prædke? Det er så trals at høre på!

Hvis nu taberne kunne holde sig til warez-grupperne, i stedet for at
fylde os andre med deres tåbelige undskyldninger om hvorfor de ikke
har råd til at købe spillene, ville det jo ikke være nødvendigt at
tage den her diskussion op hver gang, vel? VEL?

Jeg er 100% enig med Bruno, hvis nogen skulle være i tvivl.

Venligst
Thomas

Fra : Jonas R.

Dato : 26-06-03 19:45

SNIP
> Jeg er 100% enig med Bruno, hvis nogen skulle være i tvivl.

Det er vi ikke i tvivl om!
Du kan jo bare futte til en warez group eller ignore indlæget!

Fra : HB

Dato : 26-06-03 19:36

skal jeg sende dig en køkkenrulle??
altså til at tørre dine øjne med - oh du hellige........
prøv engang imellem og tag et kig ud over din egen næse - og lad de folk der
gider løbe risikoen - det er trods alt dem det går ud over......
næste påstand er vel at du ALTID overholder fartgrænsen - ALDRIG har haft
for meget med hjem fra udlandet - FIND selv på resten
henrik

Fra : Jonas R.

Dato : 26-06-03 19:43

SNIP
> [...]
> næste påstand er vel at du ALTID overholder fartgrænsen - ALDRIG har haft
> for meget med hjem fra udlandet - FIND selv på resten

Hehe du kan godt give op Henrik, Bruno er det mest hellige menneske i denne
gruppe ;)
Han har verdens største glorie og den bliver altid pudset når disse indlæg
kommer frem. Ville være så rart hvis han bare kunne ignore dem, men kan han
aldrig, der skal altid lige en lille moral prædiken frem....
Det er så fucking nedern!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-03 00:35

> Det er så fucking nedern!

nååååh Don't cry lille ven.... du og alle andre må for min skyld gerne ha'
alle de piratkopier i vil, men så fat dog at dette ikke er stedet at spørge
om hjælp !!!
Hvis du vil bruge warez så gør selv en indsats og få lortet til at virke,
hvor svært kan det være ?
Har jeg lyst til at høre musik uden at betale eller spille uden at betale er
mindstekravet sgu' da at jeg selv finder ud af at få det til at virke eller
spørger et sted hvor den slags er velkomment. Man er lidt til grin når man
prøver at forsvare folk der åbenlyst beder om hjælp til at bryde loven...
det er da sagen uvedkommende om Bruno, jeg eller alle andre har Warez på
vores computere, vi spørger ikke om hjælp de forkerte steder.

Går du ind på dk.biler og spørger hvodden det nu er du brækker låsen op på
en Fiat eller piller alarmen af en MC der ikke lige er din ??
Nej vel... fat dog at der er andre grupper til den slags og så hold det pis
ude herfra....

Mikkel

Fra : Jonas R.

Dato : 29-06-03 10:15

SNIP

> [...]
> om hjælp !!!
> Hvis du vil bruge warez så gør selv en indsats og få lortet til at virke,

Du er da ikke for kvik! Er ikke mig som har postet et problem vel!? Der har
slet ikke været nogen post ang. hvordan et spil virker! Det her drejede sig
om hvor man hentede spil, så måske du skulle læse lidt mere!!!

> [...]
> det er da sagen uvedkommende om Bruno, jeg eller alle andre har Warez på
> vores computere, vi spørger ikke om hjælp de forkerte steder.

Igen det gør jeg heller ik! Og du skulle lære at citere og poste til den
rigtige! Jeg synes heller ikke at folk skal spørge hvordan de bruger en nocd
eller de ik kan fatte at kopiere en crack.exe over fra cd'en!!!
Det giver jeg intet for og jeg er af den opfattelse at, hvis fok kan hente
kan de også selv bruge det! Men jeg gider på den anden side heller ik se på
Bruno's pis hver gang! Han kunne inten lade tråden være eller skrive den
relevante gruppe!

> [...]
> en Fiat eller piller alarmen af en MC der ikke lige er din ??
> Nej vel... fat dog at der er andre grupper til den slags og så hold det

Nej det gør jeg ikke og jeg ved godt der er andre grupper! Men det er ikke
mit pis jeg skrev simpelthen jeg ikke gad se på Bruno's hellige flip hver
gang. Har intet imod han siger "forkert" gruppe smut over i alt.dk.warez"
men nej han skal komme med en 40siders moral prædiken hvilken jeg godt kunne
være foruden!

Fra : Simon Kamber

Dato : 30-06-03 14:29

On Sun, 29 Jun 2003 11:15:16 +0200, "Jonas R."
> [...]

>slet ikke været nogen post ang. hvordan et spil virker! Det her drejede sig
>om hvor man hentede spil, så måske du skulle læse lidt mere!!!
Hvilket hører lige så lidt hjemme her. Hvor og hvordan du skaffer dig
dit warez er ligegyldigt, uanset hvad dit problem er. Vi gider ikke
have med det at gøre.

>Igen det gør jeg heller ik! Og du skulle lære at citere og poste til den
>rigtige! Jeg synes heller ikke at folk skal spørge hvordan de bruger en nocd
eller de ik kan fatte at kopiere en crack.exe over fra cd'en!!!Så du
spørger om hvor du skal hente det? Det er vel ligeså slemt.

> [...]
>men nej han skal komme med en 40siders moral prædiken hvilken jeg godt kunne
Tjah. De moralprædikener har nu den positive effekt at der ikke er ret
mange warez-efterlysninger tilbage i gruppen. Heldigvis.

Fra : Klaus Jakobsen

Dato : 29-06-03 14:07

On Thu, 26 Jun 2003 20:29:22 +0200, "iddqdATworldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:
> [...]
>musik-CD'er der ikke kan spilles på alle afspillere, Macrovision dt... jeg håber fandme i er stolte af jer

Udover at der rent faktisk kan downloades lovlige spil på nettet og du
som sædvanlighed alligevel absolut skal fyre noget crap af, på et
usikkert grundlag, så findes der altså et mindst lige så gyldigt
argument, der lyder at spilpriserne trods alt ikke er højere, _på
grund af_ piratpopiering. Hvis der ikke eksisterede piratkopiering
kunne producnterne roligt sætte prisen betydeligt.

Fra : Jonas R.

Dato : 26-06-03 19:44

Snip
> Hvilken software er den bedste.
>
> Jeg har prøvet kazaa og emuleplus, og syntes det går meget langsomt.
>
> Er der andre som er bedre?

Tja ting tager tid medmindre du ftp'er så get used to it eller køb dit
software! Eller vent til Longhorn kommer, så vil du kunne købe film og musik
billigt fra nettet, da det har noget copy protection indbygget!