Sidespejle med blinklys...
Fra : Freddy Lang

Dato : 25-06-03 23:08

Hvilke maskiner, udover Honda Blackbird, har blinklys monteret i
sidespejlene?
Og er der mon nogen, som har en anelse om, hvad sådan nogle sager koster?

Mvh
Freddy

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-06-03 00:08

Freddy Lang wrote:

> Hvilke maskiner, udover Honda Blackbird, har blinklys monteret i
> sidespejlene?

Den eneste jeg lige har i tankerne er BMW K100RS, som har det.

Ib Jakobsen

Fra : RacerNiels

Dato : 26-06-03 02:23

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message

> Den eneste jeg lige har i tankerne er BMW K100RS, som har det.

Ja, det er allesammen sådan nogle touringkværne.... Den nye 999 har det også

/Niels
S FAU
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-06-03 06:08

RacerNiels wrote:
> Ja, det er allesammen sådan nogle touringkværne.... Den nye 999 har
> det også

samt 749 & multistrada

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : lange

Dato : 26-06-03 08:40

> samt 749 & multistrada

MVAgusta F4 og Mondial Piega er heller ikke udprægede sofacykler.

Lange

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-06-03 23:35

On Thu, 26 Jun 2003 07:08:03 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaFJERN@tdcadsl.dk> wrote:

Hej Dan.

>samt 749 & multistrada

Paso'en har det da også

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-06-03 10:00

Freddy Lang wrote:
> Hvilke maskiner, udover Honda Blackbird, har blinklys monteret i
> sidespejlene?
> Og er der mon nogen, som har en anelse om, hvad sådan nogle sager
> koster?

Og kan man få sådan nogen til f.eks. Honda VFR750, Yamaha FZR600 eller
Suzuki GSX 600 F / gsx-r600?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 26-06-03 10:28

> Og kan man få sådan nogen til f.eks. Honda VFR750, Yamaha FZR600 eller
> Suzuki GSX 600 F / gsx-r600?
--------------------------------
Jeg har planer for til vinter med noget hjemmebyg, men ideen den får i sgu
ikke!
Men brug fantasien så kan man sagtens lave det selv...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-06-03 14:28

Oliver Bruchhaus wrote:

> Jeg har planer for til vinter med noget hjemmebyg, men ideen den får
> i sgu ikke!

Årh, kom nuuuu..... la' os høre....

Er det mon noget med at tage dine originale (eller andre) og så indbygge et
par af de der fine Cat-eye flush mount blinklys? Den idé har jeg nemlig selv
overvejet lidt.... men har også været ude i overvejelser om at finde en
Mercedes og rykke sidespejlene af.... de nyere kører nemlig også med blink i
sidespejlene... nogle af dem, da...

Mvh
Freddy

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-06-03 20:23

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Mercedes og rykke sidespejlene af.... de nyere kører nemlig også med blink

Hmm - vil du virkelig risikere at folk står og råver "Taxa" efter dig
Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-06-03 23:24

Jesper Hedegaard wrote:
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hmm - vil du virkelig risikere at folk står og råver "Taxa" efter dig

Hehe... hrm... jeg ER faktisk taxachauffør til daglig, men kører nu rundt i
en Passat. Det var heller ikke HELE sidespejlet fra en Mercer, jeg ville
bruge... kun selve glas og parabol fra blinklysene... og så bygge det ind i
evt. de originale spejlhuse på MC'en...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-06-03 23:31

> [...]
> bruge... kun selve glas og parabol fra blinklysene... og så bygge det ind

Ja ja - så var der da lidt om det...
Men helt i tidens ånd burde man vel nøjes med at bore en serie små hulle i
sine spejle og montere lysdioder.
Det er vel også det mest diskrete, man kan gøre. Et stort, gult glas, der
buler ud de forkerte steder (hvor sku' man finde et glas der passer 100% til
sine spejle) vil absolut ødelægge det gode indtryk.
Hmm - der var måske egentlig liiiige et lille projekt at pille med i
ferien.......selvom jeg nok burde male den anden ½-del af sommerhuset i år.
Konen syntes ikke et to-farvet hus er helt så fikst som jeg syntes

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Armand

Dato : 28-06-03 03:21

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en

> Årh, kom nuuuu..... la' os høre....
>
> Er det mon noget med at tage dine originale (eller andre) og så indbygge
et
> par af de der fine Cat-eye flush mount blinklys?

T Hansen har nogle E-mærkede diode blinklys som fleksible "bjælker"!

Jeg har set nogle uoriginale spejle i carbon(-look?) med indbygget
diodebjælke; men kan på stående fod ikke huske andet end at de var temmeligt
dyre!

- Prøv dog evt. at søge på Ambi Bike (.de).
--
Armand.