Mundharpe!!!
Fra : neets

Dato : 25-06-03 22:22

Hvordan i alverden bærer man sig ad, med at lære at spille harp/mundharpe?

Så vidt jeg har læst mig til, så er det bare at puste løs selv - det er nok
noget man selv må finde ud af...

Okay, som begynder - hvilken mundharpe bør man investere i, som absolut
rookie...og er der nogle gyldne tips?

'pust-sug-pust'

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 25-06-03 22:39

neets <neets@ho.me> wrote:
> Hvordan i alverden bærer man sig ad, med at lære at spille
> harp/mundharpe?

prøv lige at søge på google groups på "Mundharmonika"

Dit emne blev diskuteret i gruppen for noget tid siden, og der er masser af
gode svar i den tråd, også svar du må kunne bruge til noget..skala'er, noget
om kromatiske harper, hvad man bør lytte til o.s.v.

God fornøjelse

Flying Hotdogs