lorter tv2
Fra : kristian

Dato : 25-06-03 20:50

Sidder og ser tennis på Zulu
der mangle et sæt i kampen og så dropper de kampen for en film..

Hvorfor kunne man ikke får lov at se kampen færdi LIVE...

TV2 kar 2 kanaler og stadig har de ikke plads..
Jeg ringet til sporten og ville høre hvorfor..de sagde de ville gerne sender
det men måtte ikke for planlægnings afd..

Så jeg gik over til Viasat sport svergie/norge for at se resten...

Zulu har haft en tid hvor næsten ingen ser kanalen... når så der noget der
være at se... dropper de det og får de få som ser kanalen til at zap væk..

Meget ondt kan man sige om Viasat og TV Danmark... men det ville ALDRIG ha
sket hos dem....

De giver altid den tid det tager for at vise sport færdi.

Syns DR og TV2 skulle drop at købe sport når de ikke har tid til at sende
hvad de køber..
Ligesom da DR had F1... de gav aldrig det den tid sporten skulle ha...

Efter Viasat sport købet F1 har vi langt om længe fået en mega dækning af
det.

Jeg glad for det mest af sporten ligge hos viasat.

(har høret at næste år skulle viasat ha købet .wimbledon... også til den
dansk udgave)

Fra : Henrik

Dato : 26-06-03 23:18

"kristian" <kristian@tdcadsl.dk> wrote in message
> Efter Viasat sport købet F1 har vi langt om længe fået en mega dækning af
> det.

Nu er jeg desværre ikke så heldig at kunne se F1, men er det rigtigt at der
er reklamer midt i løbet? Hvis det er tilfældet synes jeg ikke at man kan
tale om en mega (god?) dækning af det...

/Henrik

Fra : // Overby

Dato : 29-06-03 08:06

> [...]
> er reklamer midt i løbet? Hvis det er tilfældet synes jeg ikke at man kan
> tale om en mega (god?) dækning af det...

Det er der... Der er flere gange sket, at der er sket vigitge overhalinger
under reklamerne

Daniel