Taxfree er ikke altid billigere end Butiks~
Fra : Rasmus

Dato : 25-06-03 20:45

Fik idag Maersk Air kataloget side 94 en Havana Club Anejo Reserve Rum 40 pct 70 cl
Butikspris 250 kroner Hold Fast Taxfree 1.349 kroner !!!!!
For øvrigt synes jeg at katalogets Butikspriser er skruet op for at vildlede og gøre
afstanden til Taxfree-prisen lidt større og ikke at forglemme så er
der inden for EU-landene ikke mere muligt at købe helt afgiftsfrit idet landenes moms
skal betales.

Fra : Johnt

Dato : 26-06-03 00:22

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afstanden til Taxfree-prisen lidt større og ikke at forglemme så er
> der inden for EU-landene ikke mere muligt at købe helt afgiftsfrit idet

Desuden falder de danske spiritusafgifter ret kraftigt pr. 1. oktober (fra
kr. 275 til kr.150 pr. liter 100 spiritus). Hvorfor det næppe kan betale sig
at køb spiritus med hvem fra ferie. Medmindre det er som souvenir eller man
kan nå at drikke det indkøbte inden.

Hilsen

René

Fra : ks

Dato : 27-06-03 21:18

Taxfree er ikke altid billigere end Butikspris !
- - - næh, somme tider er Matas billigere med parafume af samme mærke.

//Knud