Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus ultrazoom
Fra : Jesper M. Knudsen

Dato : 25-06-03 20:39

Hej

Er der nogen der har erfaringer med Ultrazoom modellerne fra Olympus, de
kommer med en ny 750 model som jeg synes lyder interessant, men får man
noget for pengene.

hilsen Jesper Knudsen

Fra : Thomas H.

Dato : 26-06-03 14:38

"Jesper M. Knudsen" <jmknudsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med Ultrazoom modellerne fra Olympus, de
> kommer med en ny 750 model som jeg synes lyder interessant, men får man
> noget for pengene.

Det håber jeg, for jeg har halves investeret i et...

Jeg havde 740'eren på prøve, og den virkede interessant nok.

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

Fra : Aksel

Dato : 26-06-03 19:55

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaringer med Ultrazoom modellerne fra Olympus, de
> kommer med en ny 750 model som jeg synes lyder interessant, men får man

Har UZ-2100, tager fantastisk gode billeder, meget skarpe, 2,1 megapixel er
efterhånden ikke ret meget, men det er mindst lige så vigtigt at objektivet
er godt, mange billige kameraer med høj opløsning har for dårlig optik.

Hilsen Aksel