StofaNet Connector
Fra : Carsten Madsen

Dato : 31-03-01 12:54

Jeg er på bar bund mht netværksprogrammering, men jeg vil gerne lave en
CableConnector til StofaNet - hvor skal jeg starte?

Er der evt nogle programeksempler fra de connectorer som findes?

MVH Carsten

Fra : Hans-Henrik Nielsen

Dato : 01-04-01 12:21

"Carsten Madsen" <carstensm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er på bar bund mht netværksprogrammering, men jeg vil gerne lave en
> CableConnector til StofaNet - hvor skal jeg starte?
Prøv ICS http://users.swing.be/francois.piette/indexuk.htm
eller Indy http://www.nevrona.com/Indy/
Der medfølger diverse demoer med begge.

> Er der evt nogle programeksempler fra de connectorer som findes?
Jeg sender et ICS baseret eksempel til dig.

MVH
Hans-Henrik

Fra : Bjorn Nexo

Dato : 01-04-01 14:49

Jeg har på et tidspunkt lavet et sæt af C++ (Builder, Borland) programmer
nemlig en server og en client application. Serveren kører på computeren med
stofanet connection og clienten på alle computere på netværket, som skal
kunne starte og stoppe stofaforbindelsen (forbindelsen stopper først når
sidste maskine "signer-off"). Programmerne kører som tray-icons, der skifter
farve, når man står på. Sættet er ikke fuldkomment, men jeg bruger det da
selv. Jeg kan sende det til dig. Sourcekode og/eller exe-filer?

Bjørn