Ekstra harddisk til G4
Fra : Steen Uldahl Pederse~

Dato : 28-11-00 07:59

Jeg påtænker at købe en ekstra intern harddisk
til min G4. Der sidder en Quantum Fireball Plus
på 10 GB i maskinen. Jeg håber en
tilsvarende på 30 GB (Interface: Ultra DMA/66 (IDE))
kan kobles sammen med den eksisterende,
eller findes der bedre valg??

mvh
Steen

Fra : spunk@lite.dk

Dato : 28-11-00 09:01

Køb dog en DMA/100. De koster ingen ting, og så er de jo kompatible lidt
endnu.

Jeg får selv min G4 Dual 500 på mandag, og jeg køber 2 x IBM DMA/100 til
extra HD's.

mvh
thomas schreiber

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 28-11-00 12:06

Steen Uldahl Pedersen <steen@uldahl.dk> writes:

> [...]
> til min G4. Der sidder en Quantum Fireball Plus
> på 10 GB i maskinen. Jeg håber en
> tilsvarende på 30 GB (Interface: Ultra DMA/66 (IDE))

Jeg har uden problemet kommet en Seagate 30 GB disk fra den lokale PC
biks i en G4 uden problemer. Så vidt jeg kan bedømme, kører den
mindst lige så hurtigt som den eksisterende Fireball.

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH