hoveddør
Fra : Henrik & Lotte

Dato : 25-06-03 15:41

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe bilige hoveddøre
MVH
Henrik G Nielsen

Fra : Per H

Dato : 25-06-03 16:07

i silvan. men der er sikkert ikke bedre end prisen

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Henrik Jensen

Dato : 25-06-03 19:33

<helota@privat.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvor man kan købe bilige hoveddøre
>MVH
>Henrik G Nielsen

www.kipa.dk

/Henrik

Fra : Bo Christensen

Dato : 26-06-03 10:12

jem og fix har også nogle billige

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 26-06-03 12:31

Tyskland

Fra : Nick

Dato : 26-06-03 16:12

Jem & Fix har 2-3 stykker som er ganske udmærkede.

Jeg har selv den uden rude. De har også en med en halvrund rude og en tredie
type.
Prisen er fra 2495,- og opefter, jeg mener det er 3495,- for den med lille
rude og den tredie er lidt dyrere. Det er med karm men uden håndtag/lås.

/Nick