Efter købeloven § 81 (da jeg går ud fra der er tale om forbrugerkøb)
bestemmer at forbrugeren skal reklamere inden rimelig tid efter at manglen
er opdaget. Så rent teoretisk kan man godt påberåbe sig manglen, og kræve
den udbedret, men det er nok svært at bevise, at manglen først er opdaget
nu.
Mvh Jesper
On Wed, 25 Jun 2003 16:18:07 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk> wrote:
>
>> Så vil jeg gerne høre hvad jeg har af rettigheder/krav til evt. at få en
>> ny
>> køler, et nyt beslag eller afslag i pris på en anden køler eller om jeg
>> overhovedet ikke kan stille noget op.
>
> Der er gået 10 måneder, så "rimelig tid" til at påberåbe sig fejl og
> mangler ved det leverede er vist overskredet? Hvad snakker vi om i
> pris - 200,-?
>
>
>
> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk
>
--
Using M2, Opera's revolutionary e-mail client:
http://www.opera.com/m2/