Tabelformatering
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 25-06-03 13:31

Davs NG,

Jeg har en formlar på mit site (som en gæstebog). Når formularen
uploades til sitet forsvinder al formateringen (HTML-tags m.v.).

Den eneste måde at få det til at se pænt ud, er ved at sætte tags
( <br> ) ind de respektive steder, men det kan man selvfølgelig
ikke forlange "almindelige" folk skal gøre/kunne. Så hvordan
definerer man hvad type tekst en formular skal have...?

---
Med venlig hilsen
Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 25-06-03 17:08

"Henrik Dvoracek" <henrikfjerndette@supplier.dk> skrev
> [...]
> ikke forlange "almindelige" folk skal gøre/kunne. Så hvordan
> definerer man hvad type tekst en formular skal have...?

jeg er ikke helt med på hvad du mener... men vist jeg forstår dig rigtig så
er det noget med at vist man skriver i din gæstebog og bagefter kikker hvad
der står så er <br> væk?
hvis det er rigtig så er problemet ikke noget html men noget asp, php eller
javascripts spør i den gruppe det høre hjemme i

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner