har fået 3 slags piller da modvirker solek~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 25-06-03 11:44

hejsa NG

min kærste har været til massør og købt 3 slags piller hos ham til mig.
da jeg meget nemt blive rød og solskoldet meget nemt.
hun fik af hvide at man blive hurtiger brun og blive ikke solskoldet og få
heller ikke soleksemene.

de 3 slags jeg har fået er :
Natur Caroten
Dolomit Kalk
Alpha Tidsel.

Jeg vil barer hører om da er andrer da har prøvet de produkter og om de
virker.
jeg skal tage dem i et stykke tid og så skal jeg helt stoppe.
og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Hilsen Thomas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-06-03 11:52

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> writes:

> [...]
> jeg skal tage dem i et stykke tid og så skal jeg helt stoppe.
> og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Det lyder lidt som min meget syge lillesøster, der gik til en healer
og fik at vide at hun skulle stoppe med alt hendes medicin, da det bare
er gift for kroppen. Det kunne have fået fatale konsekvenser.

Men for nu at se på de piller du har fået, så er det første
gulerødder. Det er rigtigt, at man kan få en gullig/orange hudfarve af
dem, men de påvirker altså ikke hastigheden hvormed man bliver brun.
Kalkpiller, tja, drik noget mælk. Tidsler ved jeg ikke noget om, men
jeg tvivler på at du skulle kunne blive hurtigere brun og mindre
solskoldet af det.

Ikke at smøre sig ind i solcreme er det dummeste jeg længe har hørt.
Så er man da i hvert fald sikker på at blive solskoldet.

Det eneste du kan gøre, er at starte meget stille og roligt med solen.
Evt. et par gange i et solarium, hvis du rejser sydpå om vinteren.
Masser af solcreme og hold dig udenfor solen i middagstimerne. Ved den
mindste antydning af solskoldning, så tag tøj på eller gå i skygge.
Det er trælst, men det er det eneste der virker. Jeg er selv
halvrødhåret og har millioner af fregner, så jeg kender det alt for
godt. Så snart solen overvejer at kigge frem, så er jeg solskoldet.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Queeni

Dato : 25-06-03 13:21

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal tage dem i et stykke tid og så skal jeg helt stoppe.
> og når jeg tager sol skal jeg ikke smører mig ind i solcrem eller noget.

Hej Thomas

Jeg har haft rigtig gode erfaringer med en kombination af vitiamin A og
kalk, for at forebygge soleksem, faktisk et råd fra min kiropraktor, og det
virker både som forebyggelse og eksemen forsvinder også hurtigt, hvis man
først har begynder at tage pillerne efter man har fået soleksem.
Så jeg vil mene at de produkter du har fået nok skal hjælpe, men det er
sikkert den dyre løsning.
Vitamin A og kalk kan du købe i det lokale supermarked til rimelige priser.
tidsel kender jeg ikke noget til, men tvivler på det skader

Mvh.

Lizzie